| کد خبر: 185388 |

◄ برقراری پروازهای داخلی فرودگاه امام هم زمان با راه‌اندازی ترمینال سلام

مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام از استقرار ارگان‌ها در ترمینال سلام خبر دارد و گفت: هم‌زمان با راه‌اندازی ترمینال سلام، پروازهای داخلی نیز برقرار شود.

تین نیوز

مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام با بیان این‌که ترمینال سلام تقریباً از لحاظ ساختمانی آماده است و ارگان‌ها در حال استقرار هستند، گفت: هم‌زمان با راه‌اندازی ترمینال سلام،  پروازهای داخلی نیز برقرار شود.

علی رستمی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس هوایی تین‌نیوز در خصوص آخرین وضعیت برقرار پروازهای داخلی از فرودگاه بین‌المللی امام توضیح داد: ما با سازمان هواپیمایی کشوری صحبت کرده‌ایم تا هم‌زمان با راه‌اندازی ترمینال سلام،  پروازهای داخلی نیز برقرار شود.

وی در اضافه کرد: ما محدودیتی برای ایرلاین‌ها برای برقراری پروازهای داخلی از فرودگاه امام نداریم و حتی ایرلاینی هم که پرواز خارجی از این فرودگاه نداشته باشد می‌تواند اقدام به برقراری پروازهای داخلی از این فرودگاه کند.

رئیس هیات مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام تأکید کرد: قطعاً ایرلاین‌ها برای برقراری پروازهای داخلی از فرودگاه امام، شرایط تقاضا و بازار مسافر خود را بررسی می‌کنند و بر اساس آن اقدام به این کار خواهند کرد.

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام بیان کرد: برقرار پروازهای داخلی فرودگاه امام خلأ تعطیلی چند ساعته (12 بامداد تا 5 صبح) فرودگاه مهرآباد را پوشش خواهد داد و از سمت دیگر مسافرانی که از شهرستان می‌خواهند به فرودگاه امام برای سفر خارجی بیایند و یا بلعکس، می‌توانند با برقراری پروازهای داخلی امام به راحتی خود را به این فرودگاه برسانند.

رستمی در تشریح آخرین وضعیت ترمینال سلام نیز گفت: ترمینال سلام تقریباً از لحاظ ساختمانی آماده است و ارگان‌ها در حال استقرار هستند و تجهیزات گذاشته می‌شود و امیدواریم در آینده نزدیک این ترمینال به بهره‌برداری برسد.

طبق گفته او؛ ما سعی خواهیم کرد که ترمینال سلام در بهار به بهره‌برداری برسانیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.