| کد خبر: 185346 |

◄ ثبت بیش از 22 میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان قزوین

سامانه های تردد شمار این اداره کل در محورهای استان قزوین از روز شنبه 25 اسفند ماه 1397 تا پایان روز 16 فروردین ماه 1398 ، 22 میلیون و 513 هزار و 446 تردد را به ثبت رسانده اند. که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 6 درصد افزایش داشته است.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین، گفت: سامانه های تردد شمار این اداره کل در محورهای استان قزوین از روز شنبه 25 اسفند ماه 1397 تا پایان روز 16 فروردین ماه 1398 ، 22 میلیون و 513 هزار و 446 تردد را به ثبت رسانده اند. که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 6 درصد افزایش داشته است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‌عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین، افشین پیرنون درهمین راستا افزود : متوسط نرخ جریان ترافیک (تعداد کل خودروهایی که در یک ساعت از یک مقطع عبور می کنند) در سطح کل راههای مواصلاتی استان معادل 783 وسیله نقلیه در ساعت بوده است. بیشترین متوسط نرخ جریان ترافیک در این ایام، مربوط به آزاد راه کرج- قزوین با 2 هزار و 519 وسیله نقلیه در ساعت بوده است.

افشین پیرنون متوسط سرعت تردد در آزاد راهها را 87 و متوسط سرعت در سایر محورهای استان را 71 کیلومتر در ساعت عنوان کرد و گفت: بیشترین متوسط سرعت در این مدت 101 کیلومتر درساعت مربوط به آزادراه قزوین - زنجان بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین، در خاتمه با آرزوی نوروزی شاد و سفری ایمن برای هموطنان عزیز، قبل از آغاز سفر به منظور مدیریت سفر خود با بهره گیری از سامانه پیام کوتاه 141 از آخرین وضعیت راهها اطلاع حاصل کنند.

این سامانه از طریق نرم افزار 141 نیز قابل دسترسی است. و نرم افزار 141 از طریق برنامه بازار و یا تارنمای www.141.ir بصورت رایگان قابل دریافت و نصب بر روی گوشی های تلفن همراه است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.