| کد خبر: 185317 |

◄ تقاضای رانندگان اتوبوس بین‌شهری: نرخ کنونی بلیت را حفظ کنید

یک فعال حمل‌ونقل جاده‌ای مسافری، با نگاشتن یادداشتی خطاب به مسئولان سازمان راهداری خواستار باقی بودن قیمت‌ها به میزان افزایش یافته هستند.

تین نیوز

یک فعال حمل‌ونقل جاده‌ای مسافری، گفت: پس از افزایش 20‌درصدی کرایه حمل‌ مسافر در روزهای پایانی سال در وسایل نقلیه بین‌شهری و توافق بر سر این موضوع که با پایان یافتن تعطیلات، قیمت‌ها بار دیگر به حالت قبل بازگردند اما، رانندگان  با متوسل شدن به مسئولان خواهان حفظ قیمت‌های فعلی هستند.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، حسین فرجی طی نامه‌ای از مسئولان سازمان راهداری خواستار عدم بازگشت قیمت بلیت اتوبوس شد. فرجی  در نامه خود عنوان کرد: «آقای حسن‌نیا رئیس سازمان راهداری وپایانه‌های کشور و جناب حاج اسماعیلی رئیس حمل‌ونقل مسافری کشور، همان‌طور که مستحضر هستید از 25 اسفندماه کرایه اتوبوس‌ها 20درصد افزایش یافته است. با افزایش کرایه اتوبوس‌ها لوازم یدکی وغیره هم افزایش چشم‌گیری در پی داشته است. لذا با وجود عدم تعادل عرضه و تقاضا در حمل‌ونقل که همواره با کم بود تقاضا (مسافر) مواجه هستیم درنتیجه حمل مسافر به صورت توافقی بین شرکت مسافربری و مسافرین و رانندگان انجام می‌شود و دلیلی برای کاهش کرایه‌ها وجود ندارد.»

 فرجی در توضیح  دلیل رانندگان برای  درخواست‌شان نوشت: کاهش کرایه‌ها مشکل بزرگی برای مالکان و رانندگان ایجاد کرده و خواهد کرد. افزایش سرسام‌آور قیمت لوازم یدکی وغیره پیامد این تصمیم است. آیا با کاهش کرایه‌ها تضمینی به کاهش قیمت لوازم یدکی وجود دارد و یا  سازمان یا ارگانی خاصی وجود دارد نظارت داشته باشد؟

این فعال حمل‌ونقل جاده‌ای مسافری ی در نامه خود به این نکته نیز پرداخت: با وجود تجربه‌های موفقی که سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و اتحادیه حمل‌ونقل در تصمیم‌گیری داشته‌‌اند، چنین تصمیمی دور از انتظار بود. حال به عنوان عضو کوچکی ازاین خانواده بزرگ دلسوزانه درخواست دارد تا با تصمیم‌گیری مدّبرانه آرامش را دوباره به مالکان،فعالان این حوزه بازگردانند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.