| کد خبر: 185315 |

پیشنهاد خواهر خواندگی بنادر ایران و عمان

روسای مجلس ایران و عمان در حاشیه اجلاس اتحادیه بین المجالس جهانی (IPU) با یکدیگر دیدار و بر توسعه همکاری های اقتصادی تاکید کردند.

تین نیوز

روسای مجلس ایران و عمان در حاشیه اجلاس اتحادیه بین المجالس جهانی (IPU) با یکدیگر دیدار و بر توسعه همکاری های اقتصادی تاکید کردند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل ازمانا، علی لاریجانی بعدازظهر  یکشنبه ۱۸ فروردین در حاشیه اجلاس اتحادیه بین‌المجالس جهانی (IPU) با خالد بن‌حلال‌بن‌ناصرالمعمولی رئیس مجلس عمان دیدار و گفت وگو کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر گسترش روابط بین دو کشور عنوان کرد: شراط فی مابین دو کشور همواره مسیر خوبی داشته و این روابط دوستانه باید گسترش یابد.

رئیس مجلس عمان نیز در این دیدار با تاکید بر گسترش همکاری ها به ویژه همکاری های اقتصادی بین دو کشور در استفاده از ظرفیت کمیسیون مشترک اقتصادی بین ایران و عمان تاکید کرد.

وی ادامه داد: خواهرخواندگی بین بنادر ایران و عمان یکی از ظرفیت هایی است که می توان در گسترش تجارت بین دو کشور از آن بهره برد.

خالد بن حلال بن ناصر المعمولی در ادامه با تاکید بر اینکه رویکرد عمان در مسائل منطقه همواره تاکید بر راهکارهای سیاسی و نه راهکارهای نظامی بوده است، افزود: کشورهایی که جنگ را تجربه کرده اند می دانند که این پدیده چه پیامدهای تاسف باری را به دنبال خواهد داشت و به همین جهت کشور عمان رویکردی ثابت در این حوزه داشته است.

منبع: سايت خبری مانا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.