| کد خبر: 185311 |

◄ خسارت 48 میلیارد ریالی سیل اخیر به زیرساخت‌‌های مختلف جاده‌ای و شهری استان گلستان

سرپرست استانداری گلستان از خسارت 48 میلیارد ریالی سیل اخیر به زیرساخت‌‌ها و بخش‌های مختلف جاده‌ای وشهری در این استان خبر داد.

تین نیوز

سرپرست استانداری گلستان از خسارت 48 میلیارد ریالی سیل اخیر به زیرساخت‌‌ها و بخش‌های مختلف جاده‌ای وشهری در این استان خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز، مهندس میرمحمد غراوی با اشاره به این مطلب که سیلاب ابتدای سال 98 در این استان که از 28 اسفند 97 آغاز شده و تاکنون ادامه دارد و دست کم 48 هزار میلیارد ریال به بخش های مختلف منطقه خسارت زده است، اظهار کرد: بیش از ۱۰۰ نقطه از راه‌های استان بریده شد تا بتوانیم سیلاب و روان‌آب در آق‌قلا و گمیشان را خارج و به سمت دریا هدایت کنیم در تلاش هستیم مشکلات استان در زمینه سیل به حداقل برسد.

وی در نخستین جلسه شورای اداری استان گلستان در سال جدید که با حضور رئیس قوه قضاییه در اولین سفر رسمی خود برگزار شد، گفت: اگر تلاش‌های ارتش و سپاه نبود وضعیت آب‌گرفتگی در مناطق سیل‌زده استان بیش‌تر از این‌ها بود و جا دارد از تلاش‌های دستگاه‌های اداری، نیروهای امدادی و نیروهای مسلح قدردانی شود.

غراوی با بیان این مطلب به نقل از استانداری گلستان، که حضور به موقع نیروهای نظامی باعث شد با سرعت بیش‌تری بتوانیم خطرات سیل را برطرف کنیم.، گفت: در حال حاضر وضعیت گمیشان مناسب و کنترل شده است، در تلاش هستیم هر چه سریع‌تر این وضعیت بهتر شود.

وی با بیان این‌که بیش از 17 هزار و 500 واحد مسکونی شهری و روستایی در معرض سیل قرار گرفته است، یادآور شد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در بدو حادثه سیلاب در منطقه حاضر شد و ارزیابی خسارت سیل زدگان توسط بنیاد در حال انجام است که بخشی از ارزیابی‌ها صورت گرفته و بخشی در حال انجام است.

سرپرست استانداری گلستان از احداث خانه‌هایی که در سیل حادثه دیده بودند در مناطق شهری و روستایی خبر داد وابراز داشت: در مجموع سیلاب 4800 میلیارد تومان به استان گلستان خسارت وارد کرد که این رقم به دولت اعلام شده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.