| کد خبر: 185289 |

مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان:

فرودگاه‌های خوزستان در معرض آب گرفتگی نیستند

محمدرضا رضایی با بیان اینکه فرودگاه‌های این استان در معرض آب گرفتگی نیستند، گفت: تا روز گذشته نزدیک به ۲۷۰ پرواز امدادی در فرودگاه اهواز انجام شده است.

تین نیوز

 

محمدرضا رضایی با بیان اینکه فرودگاه‌های این استان در معرض آب گرفتگی نیستند، گفت: تا روز گذشته نزدیک به ۲۷۰ پرواز امدادی در فرودگاه اهواز انجام شده است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمدرضا رضایی، مدیرکل فرودگاه‌های استان خوزستان با اشاره به اینکه فرودگاه‌های این استان در معرض خطر آب گرفتگی نیستند، گفت: سیلاب عمدتا به سمت مناطقی حرکت کرده که فرودگاهی در آن مناطق وجود ندارد، بنابراین تاکنون مشکلی برای فرودگاه‌های خوزستان پیش نیامده و تمام پنج فرودگاه استان عملیاتی هستند.

رضایی سپس به انجام پروازهای امدادی در فرودگاه‌های خوزستان اشاره کرد و افزود: از زمان بروز سیل و اعلام شرایط اضطراری امدادرسانی به مناطق سیلزده ادامه دارد و تا روز گذشته ۳۰ نشست برخاست هواپیمایی کارگو و ۲۳۸ نشست و برخاست بالگرد را در فرودگاه اهواز هدایت کرده‎ایم.

وی با اشاره به اینکه در این پروازها اقلام مختلفی از جمله مواد غذایی، چادر، زیرانداز، چکمه، وسایل بهداشتی منتقل شده‎اند، گفت: با توجه به اینکه در حال حاضر وسایط پرنده بهترین شیوه برای انتقال حجم بالای تجهیزات از جمله چادر و مواد غذایی به استان و نیز محل‎های سیل‎زده هستند، فرودگاه اهواز تا پایان عملیات امدادرسانی با تمام توان خدمات لازم را به انواع پروازها ارائه خواهد کرد.

رضایی همکاری و خدمت‎رسانی به ارگان‎ها و سوخت‎رسانی به بالگردها و هواپیماها، تشکیل جلسه مدیریت بحران با معاونان، حراست، کارشناسان فرودگاه، شرکت‎های هواپیمایی و ارگان‎های امنیتی فرودگاه، اعلام آماده باش به کارکنان فرودگاه و شرکت در جلسات مدیریت بحران استان را از جمله اقدامات فرودگاه اهواز از زمان وقوع سیل در این استان برشمرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.