| کد خبر: 185260 |

قطع راه ارتباطی شش روستا در لرستان

سپاه کردستان در کوهدشت شمالی مستقر شد.

تین نیوز

 رئیس اداره امور عشایر کوهدشت با اشاره به قطعی راه ارتباطی شش روستای این شهرستان در پی وقوع سیلاب گفت: سپاه کردستان برای بازگشایی مسیر مناطق عشایری در کوهدشت شمالی مستقر است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از تسنیم، امین هوشیاری با بیان این‌که شش روستای پشت‌تنگ شامل 250 خانوار فعلاً بدون راه دسترسی هستند و امیدواریم با تلاش نیروهای سپاه کردستان امروز تا پایان وقت این مسیر وصل شود، اظهار داشت: پس از آسیب شدید ناشی از سیل به راه‌های عشایری کوهدشت شمالی، شکسته‌شدن بیش از ٤ دهنه پل و قطع برق تمام منطقه نیروهای اداره برق پیاده به محل اعزام شدند و برق بیش‌تر مناطق هومیان و ضرون وصل و تماس تلفنی نیز برقرار شده‌است.

رئیس اداره امور عشایر کوهدشت با تقدیر از سپاه پاسداران، نیروهای راهداری و اداره برق این شهرستان عنوان کرد: سه پل کاکیزه، کوره‌دشت و آبنمای مسیر دروازه که در پی وقوع سیلاب قطع و تخریب شده‌بود، بازگشایی شده‌است.

وی با بیان این‌که امدادرسانی به مردم منطقه کوهدشت شمالی به‌وسیله بالگرد هلال‌احمر انجام‌شده، بیان کرد: شبکه آ‌ب‌‌رسانی شش روستا از جمله  روستای سرخه‌مهر، گدارگه ضرون و بهسازی چشمه این منطقه در پی وقوع سیلاب به‌طور کامل از بین رفته‌‌است.

هوشیاری با تقدیر از شکیبایی عشایر شهرستان کوهدشت گفت: شش روستای پشت تنگ شیرز شامل روستاهای چم‌آستان، نیله‌سادات، سرخه‌مهر، چنار مداوی، باغ بالا، گردل‌مهر و سه روستای هومیان امداد هوایی را دریافت کرده‌اند و هزار و 100 بسته غذایی بین مردم این منطقه توزیع شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.