| کد خبر: 185218 |

◄ صدور روادید رایگان عراق فقط یک بار در سال

خبر صدور روادید رایگان عراق فقط برای یک بار در سال صحت ندارد.

تین نیوز

 سخنگوی وزارت امور خارجه ایران خبر منتشرشده مبنی بر اینکه هر تبعه ایرانی فقط یک‌بار در سال می‌تواند از روادید رایگان به‌منظور زیارت عتبات عالیات استفاده کند را تأیید نکرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران خبر منتشرشده مبنی بر اینکه روادید عراق برای زوار ایرانی عتبات عالیات فقط برای یک‌بار در سال رایگان است را تأیید نکرد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از تسنیم، بهرام قاسمی در توضیح بیش‌تر عنوان کرد: طرفین در حال مذاکره برای نهایی کردن سازوکارهای کاملی از این تسهیلات تفاهم شده بین دو کشور هستند و تلاش بر این است که اتباع ایران و عراق بتوانند از امکانات و تسهیلات بهتر و بیش‌تری حتی برای طول اقامت در کشور مقابل استفاده کنند.

قاسمی درعین‌حال یادآور شد: بعد از نهایی شدن کامل جزئیات اطلاع‌رسانی لازم صورت خواهد گرفت، ولی آنچه مسلم است و به مرحله اجرا درمی‌آید رایگان بودن دریافت روادید بین دو کشور است.

پیش‌ازاین خبری منتشر شد مبنی بر این‌که مرتضی آقایی مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت گفته بود: هزینه روادید حدود ۱۱ هزار نفر از زائران که قبلا در گروه‌های اعزامی ۱۹ فروردین تا ۸ اردیبهشت‌ماه ثبت‌نام کرده‌اند، از طریق شعب بانک ملی به آنان برگردانده خواهد شد.

وی افزوده بود: هزینه حذف روادید مبلغ ۴۸۶ هزار و ۶۸۰ تومان است و امیدواریم حذف این مبلغ فرصت خوبی برای سفر زائران به عتبات باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.