| کد خبر: 185176 |

بازگشت ۹۵ درصد مسافران نوروزی

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا اعلام کرد که حدود پنج تا ۱۰ درصد مسافران نوروزی هنوز به شهرهای خود بازنگشته‌اند.

تین نیوز

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا اعلام کرد که حدود پنج تا ۱۰ درصد مسافران نوروزی هنوز به شهرهای خود بازنگشته‌اند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایسنا، سرهنگ نادر رحمانی، دراین باره گفت: طرح نوروزی پلیس در جاده‌ها از ۲۵ اسفندماه آغاز شده و در جریان آن تمامی عوامل پلیس راه و راهور در آمادگی کامل بوده و در طول مسیرها، گردنه‌ها و نقاط حادثه خیز مستقر شدند.

وی با بیان اینکه طبق پیش بینی‌ها بین ۹۰ تا ۹۵ درصد مسافران نوروزی به شهرهای خود بازگشته‌اند، خاطرنشان کرد: حدود پنج تا ۱۰ درصد مسافران نیز هنوز به شهرهای خود بازنگشته‌اند که پیش بینی می‌شود طی امروز و فردا سفر این افراد نیز به پایان برسد.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا با بیان اینکه آمادگی ماموران پلیس همچنان ادامه دارد، گفت: موج بازگشت از سفرهای نوروزی روز گذشته و همزمان با آخرین روز از تعطیلات به پایان رسید اما آمادگی ماموران راهور ادامه دارد.

رحمانی درباره وضعیت معابر مناطق سیل‌زده نیز گفت: توصیه پلیس این است که شهروندان از سفر به این مناطق خودداری کنند، یکسری از راه‌ها و معابر نیز مسدود است و پلیس در هماهنگی با ستاد مدیریت بحران کشور آمادگی کامل برای اجرای تدابیر ترافیکی در این مناطق را نیز داراست.

منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.