| کد خبر: 185165 |

ماموریت شهرداری تهران برای پاکسازی 600 خانه سیل زده پلدختر

مدیر هماهنگ کننده امور اجرایی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران در مورد کمک رسانی به سیل زدگان شهرستان پلدختر توسط شهرداری تهران توضیحاتی ارائه کرد.

تین نیوز

مدیر هماهنگ کننده امور اجرایی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران در مورد کمک رسانی به سیل زدگان شهرستان پلدختر توسط شهرداری تهران توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، سعید نایبی در خصوص آخرین وضعیت امدادرسانی به سیل زدگان در شهرستان پل دختر توسط نیروهای شهرداری تهران گفت: حسب دستور شهردار تهران تیمی از معاونت فنی و عمرانی برای امدادرسانی به سیل زدگان به پل دختر اعزام شد که ضمن هماهنگی با شهرداری و فرمانداری پل دختر نسبت به احصا وسایل و ماشین آلات مورد نیاز اقدام کردیم که براین اساس دستگاه های عمرانی هم چون گریدر، کمپرسی و... به منطقه ارسال شد.

وی با بیان این که تیم مهندسی ماشین آلات مخصوص تخلیه گل و لای را به همراه دارد گفت: بر اساس جلسه ای که روز گذشته برگزار شد در راستای امدادرسانی بهتر ، شهرستان پلدختر  پهنه بندی شد و میان دستگاه های مختلف همچون بنیاد مسکن، سپاه، ارتش، شهرداری تهران و... تقسیم شد.

نایبی با بیان این که پاکسازی  حد فاصل میدان بسیج تا میدان جهاد با بیش از  ۶۰۰ خانه بر عهده شهرداری تهران گذاشته شده است، افزود: بیش از یک و نیم متر گل ولای در خانه ها نفوذ کرده است که این مسئله وضعیت امدادرسانی و تخلیه گل و لای را با مشکل مواجه کرده است و به دلیل عمق فاجعه تخلیه گل ولای با کندی انجام می شود.

مدیر هماهنگ کننده امور اجرایی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران در امر کمک رسانی به سیل زدگان شهرستان پل دختر   باز کردن معابر اصلی، فرعی و کوچه ها نیز جزو وظایف شهرداری تهران است گفت: به نظر می رسد با توجه به حجم و وسعت گل و لای تا ۴ روز آینده بتوانیم،  معابر درجه یک و 2 این پهنه را  پاکسازی کنیم اما به نظر می رسد تخلیه گل و لای از منازل مدت ها طول بکشد اما این عملیات تا پاکسازی کامل شهر از آثار سیل ادامه خواهد یافت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.