| کد خبر: 185038 |

◄ جابه‌جایی بیش از 400 هزار نفرمسافر با 2400 سورتی پرواز از فرودگاه امام

بر اساس تدابیر اتخاذ شده و با محوریت هدف "نوروز متفاوت_ فرودگاه متفاوت" تلاش کردیم تا با ارائه خدمات متفاوت ، موجب رضایتمندی هرچه بیشتر مسافران و مراجعان از فرودگاه بین‌المللی امام شویم و امیدواریم این رضایتمندی در طول سال نیز سیر صعودی خود را ادامه دهد.

تین نیوز

 408 هزار و 523  نفر مسافر با 2 هزار و 489 سورتی پرواز از فرودگاه بین‌المللی امام طی 16 روز نخست بازه سفرهای نوروزی جابه‌جا شدند.

به گزارش تین‌نیور، حسن خوشخو سرپرست معاونت بهره‌برداری فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام اظهار داشت: بر اساس تدابیر اتخاذ شده و با محوریت هدف "نوروز متفاوت_ فرودگاه متفاوت" تلاش کردیم تا با ارائه خدمات متفاوت ، موجب رضایتمندی هرچه بیشتر مسافران و مراجعان از فرودگاه بین‌المللی امام شویم و امیدواریم این رضایتمندی در طول سال نیز سیر صعودی خود را ادامه دهد.

 وی گفت : با آغاز سفرهای نوروزی و با تلاش همه ارگان های فعال در بخش های مختلف فرودگاه بین‌المللی امام از 24 اسفند ماه 1397 تا یازدهم فروردین ماه 1397 تعداد 408  هزار و 523 نفر مسافر ورودی و خروجی با 2 هزار و 489 سورتی پرواز در فرودگاه امام  اعزام و پذیرش شدند که از این آمار 179 هزار و 164 نفر مسافر ورودی و 229 هزار و 359 نفر مسافر خروجی بودند.

خوشخو افزود ارائه خدمات متفاوت در عملیات پروازهای نوروزی امسال ثمره همکاری همه ارگان‌های فعال در شهر فرودگاهی امام اعم از سپاه، پلیس، گذرنامه، گمرک، شرکت‌های هواپیمایی، شرکت‌های خدمات هندلینگ و غرف فعال در ترمینال مسافری فرودگاه بین‌المللی امام بود و لازم است از تلاش‌های یکایک همکارانم در خانواده شهر فرودگاهی امام در طول سفرهای نوروزی قدردانی کنم.

 گفتنی است، بازه سفرهای نوروزی در فرودگاه بین‌المللی امام که از 20 اسفند ماه 1397 شروع شده، تا 20 فروردین ماه سال جاری ادامه خواهد یافت.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.