| کد خبر: 185034 |

◄ برگزاری جلسه مدیریت بحران در اداره بنادر و دریانوردی آبادان

تدابیر ویژه برای پیشگیری از خسارت به کالاهای موجود در بندر اتخاذ شد.

تین نیوز

جلسه ستاد مدیریت بحران در مدیریت بنادر و دریانوردی آبادان با حضور کلیه معاونین مربوطه و اعضای ستاد بحران تشکیل شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، مدیر بنادر و دریانوردی آبادان گفت: این جلسه در پی هشدار های اخیر هواشناسی در دفتر مدیریت بنادر آبادان برگزار و بر آمادگی کامل عوامل اجرایی در مقابله با سیلاب و خسارات ناشی از آن تاکید شد.

رضا سفاری افزود: از مهمترین تصمیمات این نشست اتخاذ تدابیر ویژه برای پیشگیری از ورود آسیب و خسارت به  کالاهای موجود در محوطه های  بندر آبادان است.

وی ادامه داد: خوشبختانه دو بندر  اروند کنار و چویبده در محوطه های آنها کالایی وجود ندارد اما کالایی که در بندر آبادان  است بسیار مهم و باید پیش بینی شود  که قبل از متحمل شدن خسارت ناشی از  سیلاب چه باید کرد.

رضا سفاری خاطر نشان کرد : تمام کانال های آب های سطحی در حال بررسی است و ورود و خروج آب طوری باید باشد تا در این کانال ها  خروجی آب از محوطه بندر به خوبی انجام شود.

او با بیان اینکه جداول جزر و مد آب به خوبی بررسی شده است گفت : سیستم برق رسانی در صورتی که قطع شود دیزل ژنراتور را مهیا کرده ایم تا در  مواقع اضطراری با قطعی برق و مشکلات آن مواجه نشویم.

مدیر بنادر و دریانوردی آبادان گفت : به منظور آگاه سازی بیشتر شهروندان ، توزیع بروشوها و اطلاع رسانی پیامکی  هم در نظر گرفته شده که علاوه بر آن با توجه به اینکه معمولاً در هنگام  سیلاب آب شرب مختل میشود  تاکید داریم که ستاد بحران به اندازه کافی آب  معدنی در اختیار داشته باشد تا برای امداد رسانی  کمبودی  وجود نداشته باشد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.