| کد خبر: 185033 |

روابط عمومی راه آهن در اطلاعیه ای اعلام کرد؛

◄ مسدودی محور جنوب تا ایمن شدن شرایط برای حرکت قطارها

روابط عمومی شرکت راه آهن در اطلاعیه ای از مسدودی محور جنوب به علت باران شدید ،ریزش کوه و آب گرفتگی تا ایمن شدن شرایط جوی برای حرکت قطارها خبرداد.

تین نیوز

روابط عمومی شرکت راه آهن در اطلاعیه ای از مسدودی محور جنوب به علت باران شدید ،ریزش کوه و آب گرفتگی تا ایمن شدن شرایط جوی برای حرکت قطارها خبرداد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران؛ در این اطلاعیه آمده است به علت باران شدید ، ریزش کوه و آب گرفتگی؛ محور جنوب تا ایمن شدن کامل مسیر برای حرکت قطارها مسدود است.

 براساس این اطلاعیه، کلیه قطارهای محور جنوب تا این لحظه اعزام شده اند بدون مشکل سیر نموده اند اما  حرکت  سایر قطارهای امروز به سمت محور جنوب به دلیل شرایط نامساعد جوی  لغو شده است.

درهمین راستا کلیه مسافرانی که بلیت آنها کنسل شده است می توانند با مراجعه به مراکز مجاز فروش بلیت نسبت به استرداد ۱۰۰ درصد بهای بلیت خود اقدام کنند.

 همچنین در این اطلاعیه آمده است ؛پیرو لغو کلیه قطارهای این محور  به محض بهبود شرایط جوی و ایمن شدن مسیر ؛قطارهای فوق العاده ای به منظور جابه جایی و خدمت رسانی به مسافران محترم در این محور تعبیه خواهد شد.

مسافرین محترم میتوانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص حرکت قطارها و آخرین  وضعیت مسیرهای ریلی  باسامانه خدمات مسافری به  شماره تلفن ۵۱۴۹-۰۲۱ تماس حاصل فرمایند.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.