| کد خبر: 185020 |

مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان خبر داد:

◄ اعزام ۲دستگاه بیل مکانیکی و یک دستگاه لایروب به مناطق سیل زده گلستان

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان از اعزام دو دستگاه بیل مکانیکی و یک دستگاه لایروب جهت لایروبی رودخانه گرگانرود از سوی اداره کل بنادر و دریانوردی استان در راستای تسریع در خروج آب از مناطق سیل زده گلستان خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان از اعزام دو دستگاه بیل مکانیکی و یک دستگاه لایروب جهت لایروبی رودخانه گرگانرود از سوی اداره کل بنادر و دریانوردی استان در راستای تسریع در خروج آب از مناطق سیل زده گلستان خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، حمیدرضا آبایی ضمن تسلیت به خانواده های داغدیده گلستان و دیگر استان های سیل زده کشور اظهار کرد: با توجه به مشکلاتی که بر اثر سیل در استان گلستان بوجود آمده و شرایط رخ داده، رودخانه گرگانرود نیاز به لایروبی دارد.

وی افزود: تیم تخصصی سازمان بنادر و دریانوردی کشور به ادارات بنادر کشور ابلاغ کرده و برحسب دستور مدیرعامل و معاونت امور مهندسی و زیربنایی سازمان بنادر، امکانات موجود در استان در راستای کمک رسانی به سیل زدگان استان گلستان استفاده می شود.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان تصریح کرد: دو دستگاه بیل مکانیکی و یک دستگاه لایروب به بندر امیر آباد اعزام و مستقر می شود که با استفاده از این امکانات خروج آب از شهرستان های آق قلا و گمیشان تسریع می شود.

آبایی خاطرنشان کرد: این اقدامات در راستای کاهش معضلات ایجاد شده و ساماندهی وضعیت هموطنان سیل زده مان انجام شده و امیدواریم موثر واقع شود.

وی با اشاره به آمادگی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان برای اعزام پرسنل و تجهیزات به استانهای سیل زده شمال کشور اظهار کرد: هماهنگی هایی با هلال احمر کشور در خصوص جمع آوری کمک های مردمی انجام شده که در همین راستا پیشنهاد دادیم مبالغی از حقوق پرسنل اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان که به صورت داوطلبانه بوده در جهت کمک به مردم سیل زده اختصاص داده می شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.