| کد خبر: 184990 |

◄ انتصاب سید میعاد صالحی به عنوان مدیرعامل صندوق بازنشستگی

با مصوبه هیئت امنای سازمان تامین اجتماعی و صندوق‌های تابعه و حکم وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی سید میعاد صالحی به عنوان مدیرعامل جدید صندوق بازنشستگی کشوری منصوب شد.

تین نیوز

با مصوبه هیئت امنای سازمان تامین اجتماعی و صندوق های تابعه و حکم وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی سید میعاد صالحی به عنوان مدیرعامل جدید صندوق بازنشستگی کشوری منصوب شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، میعادصالحی متولد ۱۳۶۱، دانش آموخته دکتری از دانشگاه صنعتی شریف، عضو بنیاد ملی نخبگان و از اعضای هیئت علمی دانشگاه علم و صنعت است. صالحی که دارای سوابق علمی تجارب مدیریتی و سوابق درخشان نخبگانی است با پیشنهاد مورخ ۹۷/۱۲/۲۶ هیئت امنای سازمان تامین اجتماعی و صندوق های تابعه و حکم وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی به این سمت منصوب شده است. وی پیش از این به عنوان مشاور وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در این وزارتخانه مسئولیت داشته است.

از سوابق صالحی می توان به قائم مقام هولدینگ صنایع معدنی صندوق بازنشستگی کشوری، عضو هیئت موسس و هیئت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی، عضو هیئت مدیره صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک، سرپرست طرح های صنایع نوین وزارت صنعت، معدن و تجارت، مشاور معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد ملی نخبگان در امور نخبگان و استعداد های برتر، عضو و دبیر کمیسیون نخبگان شورای عالی انقلاب فرهنگی، عضو کمیته استعداد درخشان وزار ت علوم و عضو کمیته نگارش سند راهبردی کشور در امور نخبگان و عضو شورای توسعه فرهنگ قرآنی شورای عالی انقلاب فرهنگی اشاره کرد.

همچنین رتبه اول نهمین جشنواره خوارزمی در بخش پژوهش های کاربردی و رتبه سوم چهاردهمین جشنواره خوارزمی در بخش پژوهش های توسعه ای، دانشجوی نمونه کشوری در مقطع دکترا در سال ١٣٩٠، رتبه دوم مسابقات جهانی حفظ و قرائت قران کریم در کشور مصر، انتشار مقالات متعدد در ژورنال های داخلی و خارجی (ISI) و مجری طرح های پژوهشی، تحقیقاتی، صنعتی و ملی از دیگر سوابق دکترصالحی است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.