| کد خبر: 184986 |

380اتوبوس در روز طبیعت به گردشگران مشهدی خدمت‌رسانی می‌کنند

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد گفت: در روز طبیعت ۳۸۰ دستگاه اتوبوس در مسیر‌های تفرجگاهی و ییلاقی به شهروندان سرویس دهی می‌کنند.

تین نیوز

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد گفت: در روز طبیعت ۳۸۰ دستگاه اتوبوس در مسیر‌های تفرجگاهی و ییلاقی به شهروندان سرویس دهی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید مهدی حسینی پویا مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد با اشاره به سرویس‌دهی ۳۸۰ اتوبوس به شهروندان در روز طبیعت گفت: هر ساله شهروندان در روز ۱۳ فروردین با حضور در تفرجگاه‌ها و بوستان‌های مختلف روز طبیعت را گرامی می‌دارند.

وی با بیان اینکه در این روز تعداد ۳۸۰ دستگاه اتوبوس برای مناطق تفرجگاهی و ییلاقی پیش‌بینی شده است، تصریح کرد: این اتوبوس‌ها در مسیر بوستان وکیل‌آباد، آرامگاه فردوسی، بوستان کوهسنگی، میامی، هفت حوض، آرامستان بهشت رضا (ع) و خواجه مراد به شهروندان سرویس‌دهی می‌کنند.

حسینی پویا افزود: از آنجایی که خدمات‌رسانی سازمان اتوبوسرانی در خارج از محدوده شهر ممنوع می‌باشد لذا به منظور ارائه خدمات ویژه در روز طبیعت به مناطق تفرجگاهی شهرستان طرقبه و شاندیز در جلسه شورای همتا تصمیم‌گیری خواهد شد و در صورت صدور مجوز لازم، سرویس‌دهی صورت خواهد پذیرفت.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد با تأکید بر اینکه سرویس‌دهی برای بوستان‌های داخل شهر با تقویت خطوط فعلی انجام می‌شود، گفت: در این روز خودرو‌های امداد، حوزه فنی و عوامل انتظامی آماده‌باش هستند و هماهنگی‌های لازم نیز با پلیس راهور و پلیس راه مرکز استان انجام می‌شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.