| کد خبر: 184975 |

◄ بازدید معاون برنامه‌ریزی سازمان بنادر از بندر حقانی

اعطای تسهیلات برای رونق گردشگری دریایی و فعالیت های لجستیکی

تین نیوز

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع سازمان بنادر و دریانوردی از ستاد مرکزی طرح نوروز۹۸ تسهیل سفرهای دریایی استان هرمزگان مستقر در بندرشهید حقانی بندرعباس بازدید کرد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، منصور آرامی  عضو هیأت عامل و معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع سازمان بنادر و دریانوردی کشور در جریان بازدید از ستاد مرکزی طرح نوروز۹۸ تسهیل سفرهای دریایی استان هرمزگان مستقر در بندرشهید حقانی بندرعباس اظهار داشت: استفاده از اقتصاد درون زا برای رونق دادن به بخش های داخلی با هدف توسعه صنایع دریایی، آبادانی و افزایش اشتغال در کشور در دستور کار سازمان بنادر و دریانوردی قرار دارد.

 سرعت بخشیدن به تولید داخلی با استفاده از وجوه اداره شده نیز از دیگر راهبردهای این سازمان است.

در همین رابطه، تسهیلاتی در اختیار فعالان گردشگری و حمل و نقلی برای نوسازی ناوگان سفرهای دریایی، ایجاد مراکز لجستیکی و راه اندازی فعالیت های ارزش افزوده در پسکرانه بنادر قرار خواهد گرفت.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع سازمان بنادر و دریانوردی : افرادی که تمایل به فعالیت در زمینه حمل و نقل دریایی و صنایع دریایی دارند، می توانند از این وجوه اداره شده به عنوان تسهیلات بانکی با سود صفر درصد استفاده نموده و به رونق تولید در کشور کمک کنند.

وجود سه پهنه بزرگ دریایی در جنوب و شمال، ۵۸۰۰کیلومتر نوار ساحلی و شرایط آب و هوایی چهار فصل ایران از ظرفیت های کشور برای رونق بخشی به صنعت گردشگری هستند و این امکان را ایجاد می کند تا در تمام فصول سال، گردشگران بتوانند از این ظرفیت ها جاذبه ها بهره مند شوند.

وی گفت: باید زیرساخت ها و پیش نیازهای صنعت گردشگری دریایی در کشور فراهم شود تا شاهد رونق تولید و ارایه خدمات متنوع به مشتریان در بخش صنایع دریایی باشیم.

سازمان بنادر و دریانوردی با برنامه ریزی مدون، تمام تلاش خود را خواهد کرد تا با بهره گیری حداکثری از ظرفیت های داخلی، ارائه مطلوب خدمات دریایی و بندری را در راستای «رونق تولید» به ویژه در صنعت حمل و نقل دریایی محقق کند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.