| کد خبر: 184796 |

◄ آمادگی فرودگاه اصفهان برای حمایت از فرودگاه‌های استان‌های معین

مدیرکل فرودگاه های استان اصفهان با تشکیل کمیته عملیات اضطراری،‌ تمام نیروها را برای مقابله با بحران احتمالی و پشتیبانی از مناطق آسیب دیده بسیج کرد.

تین نیوز

مدیرکل فرودگاه های استان اصفهان با تشکیل کمیته عملیات اضطراری،‌ تمام نیروها را برای مقابله با بحران احتمالی و پشتیبانی از مناطق آسیب دیده بسیج کرد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی فرودگاه های استان اصفهان، شامگاه گذشته (پنجم فروردین) کمیته عملیات اضطراری این اداره کل با توجه به شرایط جوی حاکم بر منطقه و احتمال وقوع سیل و سیلاب در مناطق مختلف کشور تشکیل شد.

در این جلسه، حسن امجدی، مدیرکل فرودگاه های استان اصفهان ضمن اشاره به اینکه فرودگاه اصفهان معین فرودگاه های پایتخت و 10 استان دیگر است بر هماهنگی با فرودگاه های معین و آمادگی برای پذیرش پروازهای دایورتی از مسیرهای مختلف تاکید کرد و بر این اساس برای پذیرش هواپیماهای مازاد بر ظرفیت موجود تمهیدات لازم اندیشیده شد.

امجدی ضمن تاکید بر رعایت تمام دستورالعمل های مصوب فرودگاه در زمینه مقابله با بحران و اجرای دستورالعمل های ابلاغی ستاد بحران شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران و نیز ستاد بحران استان بر بازدید مستمر و تکمیل چک لیست بازدیدهای اماکن و ترمینال ها، تاسیسات و تجهیزات موجود و همچنین بازدید از ایرساید برای بررسی میزان آبگرفتگی و نیز بازدید فوق العاده سطوح پروازی و انجام تست اصطکاک در برهه زمانی یک ساعته تاکید کرد.

از دیگر مصوبات این جلسه هماهنگی با شرکت های هواپیمایی و هندلینگ کننده برای حضور فعال و خدمت رسانی مناسب به پروازهای دایورتی و نیز هماهنگی با تاکسیرانی، شهرداری و هلال احمر برای جابه جایی مسافران بود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.