| کد خبر: 184715 |

جاده‌های اصفهان بارانی است

هم اکنون بیشتر جاده های ارتباطی در استان بارانی ولی تردد در تمام مسیرها روان است.

تین نیوز

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی اصفهان گفت: هم اکنون بیشتر جاده های ارتباطی در استان بارانی ولی تردد در تمام مسیرها روان است.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از ایرنا، سرهنگ حسین پورقیصری افزود: بیشترین تردد در محورهای اصفهان - تهران، اصفهان - کاشان و اصفهان - شیراز گزارش شده است.

وی با اشاره به شروع ناپایداری های جوی از روز گذشته در استان گفت: هم اینک در مسیرهای غربی شامل محورهای اصفهان - الیگودرز، اصفهان - شهرکرد و بخشی از مسیر شهرستان سمیرم و گلپایگان بارش به شکل باران همراه با وزش باد شدید گزارش شده است.

رییس پلیس راه اصفهان یادآور شد: از شبانه روز گذشته تا کنون هیچ گونه تصادف سنگین و فوتی در استان روی نداده و تنها چند تصادف جزیی و خسارتی صورت گرفته است.

وی به شهروندان توصیه کرد که از سفرهای غیرضروری تا پایان هفته خودداری کننند و پیش از سفر با شماره 141 از وضعیت راه ها آگاه شوند.

بنا بر اعلام اداره کل هواشناسی اصفهان از روز گذشته بارش باران و برف از مناطق غربی و جنوبی استان آغاز شده و به تدریج سایر نواحی استان را فرا خواهد گرفت و در بخشی از مناطق پر ارتفاع برف خواهد بارید.

بارش های رگباری، وزش باد شدید و به نسبت شدید و همچنین رعد و برق تا روز چهارشنبه در استان ادامه دارد.

استان اصفهان دارای 11 هزار و 500 کیلومتر راه شامل 399 کیلومتر آزاد راه، یکهزار و 659 کیلومتر بزرگراه، 2 هزار و 791 کیلومتر راه همسنگ و 29 کیلومتر آزاد راه است. 

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.