| کد خبر: 18471 |

بازدید میدانی اعضای کارگروه ویژه بررسی مرزهای جنوبی از بندر تجاری لنگه

تین نیوز | اعضای کارگروه ویژه مناطق مرزی جنوبی کشور برای دومین بار از اداره بنادر و دریانوردی بندر لنگه بازدید کردند.

به گزارش تین نیوز از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، اعضای کارگروه ویژه مرزهای مجاز کشور متشکل از نمایندگانی از وزارت کشور، نهاد ریاست جمهوری، کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، فرماندهی مرزبانی ناجا، گذرنامه و ... با همراهی "فیصل ضرغامی" سرپرست فرمانداری بندر لنگه و "اسماعیل مکی زاده" مدیر بندر لنگه در دومین سفر خود به استان هرمزگان از محوطه، اسکله ها و ترمینال مسافری این بندرگاه بازدید کردند.

مدیر اداره بنادر و دریانوردی بندر لنگه در حاشیه این بازدید به تشریح فعالیت و پروژه های کلان عمرانی و دریایی در این بندر و بنادر تابعه آن در غرب استان پرداخت و گفت: سازمان بنادر و دریانوردی در راستای توسعه طرح های دریایی و بندری و توسعه و بهبود شرایط تجارت دراین بندر در سال های اخیر بیش از 280 میلیارد ریال هزینه کرده است.

مکی زاده در پایان سخنانش با اشاره به ضرورت تسهیل تشریفات ورود  و خروج مسافران دریایی از ترمینال بندر لنگه تاکید کرد: بندر لنگه یکی از قطب های مهم مسافری در جنوب کشور است و با توجه به طرح های مسافری انجام شده، این روند در حال رشد است.

وی اضافه کرد: تسریع و تسهیل در انجام تشریفات ورود و خروج مسافر و کالای همراه از  جمله ضروریاتی است که شرکت های کشتیرانی فعال در این بخش همواره باید مورد نظر قرار دهند.

اعضای کارگروه ویژه مناطق مرزی جنوبی کشور نیز در پایان بازدید خود از مدیر اداره بنادر و دریانوردی بندر لنگه به دلیل همکاری همه جانبه در تسهیل امور مسافری قدردانی کردند.

لازم به ذکر است، هدف از تشکیل کارگروه ویژه مناطق مرزی جنوبی کشور در تلاش است تا با اولویت بندی مرزهای جنوبی از جمله هرمزگان با بازدید از بنادر و آگاهی یافتن از وضعیت معیشتی مردم منطقه ضمن بهبود شرایط اقتصادی و اجتماعی، بنادری که پیشتر فعال بوده و امروز غیر فعال هستند، را در صورت لزوم احیا کند و همچنین در مناطقی که نیازمند  وجود بنادر جدید و بازارهای کسب و کار می باشد، مرز آبی تعیین نماید.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.