| کد خبر: 184418 |

برخورد سه دستگاه خودرو در جاده زنجان یک کشته برجا گذاشت

برخورد سه دستگاه خودروی سواری در مسیر ارتباطی ابهر - تاکستان، یک کشته و پنج مصدوم برجا گذاشت.

تین نیوز

    جانشین رئیس پلیس راه استان زنجان گفت: برخورد سه دستگاه خودروی سواری در مسیر ارتباطی ابهر - تاکستان، یک کشته و پنج مصدوم برجا گذاشت.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از ایرنا، سرهنگ محمدعلی عظیمی افزود: این حادثه رانندگی حوالی ساعت 16:10 دوشنبه /27 اسفند جاری/ در 22 کیلومتری این مسیر ارتباطی اتفاق افتاد.

وی با بیان اینکه در این حادثه رانندگی، خودروی سواری پراید به علت تجاوز به چپ با خودروهای ساینا و پژو 405 به صورت شاخ به شاخ برخورد کرده بود اظهار داشت: راننده پراید به علت شدت صدمات و جراحات وارده در دم جان باخت و سه سرنشین آن نیز مصدوم و به منظور درمان به بیمارستان ابهر منتقل شدند.

جانشین پلیس راه استان زنجان گفت: طی 24 ساعت اخیر پنج مورد تصادف جرحی در مسیرهای مختلف این استان اتفاق افتاد که بر اثر آن 6 نفر مصدوم و راهی مراکز درمانی شدند.

عظیمی افزود: 2 مورد از این تصادفات رانندگی در آزادراه زنجان - قزوین، 2 فقره در جاده ترانزیت زنجان - میانه و یک مورد دیگر نیز در جاده زنجان - دندی اتفاق افتاد.

به گزارش ایرنا، در 11 ماه امسال بیش از 260 نفر براثر حوادث رانندگی در سطح جاده های زنجان جان خود را از دست دادند که اغلب این اتفاق ها نیز به دلیل خستگی و خواب آلودگی رانندگان بوده است.

استان زنجان پنج هزارو 840 کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این میزان، 200 کیلومتر آزاد راه، 113 کیلومتر بزرگراه، 342 کیلومتر راه اصلی و 974 کیلومتر راه فرعی است. 

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.