| کد خبر: 184363 |

درخواست مردم تبریز از شهرداری:

◄ مشکل آبگرفتگی زیرگذرها را حل کنید

یکی از درخواست‌های مردم تبریز از شهرداری این است که چاره‌ای اساسی برای حل معضل آبگرفتگی زیرگذرهای تبریز و معابر این شهر بیاندیشد.

تین نیوز

یکی از درخواست های مردم تبریز از شهرداری این است که چاره ای اساسی برای حل معضل آبگرفتگی زیرگذرهای تبریز و معابر این شهر بیاندیشد.

به گزارش تین نیوز  سید حسین هاشمی گفت: یکی از مهم ترین طرح هایی که در تبریز با سرعت و در زمان مناسب به اجرا در آمد مسیر گشایی های متعدد و اجرای زیر گذرها در خیابان های اصلی این کلان شهر بود که این روند باعث شد تبریز لقب شهرزیرگذرها را به خود اختصاص دهد. به واقع  زیر گذرها نقش اساسی در کاهش ترافیک تبریز ایفا کرده و می کنند ولی چندین سال است در فصولی که نزولات آسمانی بسیار است همین زیرگذرها به معضلی برای تبریز تبدیل شده و حتی باعث سنگین شدن ترافیک در این کلان شهر می شوند.

 وی در ادامه افزود: در حال حاضر  پس از بارش حدودا نیم ساعته باران، وضعیت زیرگذرهای تبریز تبدیل به استخرهایی می شوند که علاوه بر ایجاد ترافیک، برای مردم مشکل ساز شده و حتی خطرآفرین می شوند. سوالی که در این میان برای شهروندان تبریزی سال ها است ایجاد شده و پاسخگویی برای آن وجود ندارد این است که دلیل پر شدن زیرگذرها از آب باران چیست؟ و چرا با این که تبریز سال ها است در فصول پر بارش با این معضل و مشکل دست و پنجه نرم می کند ولی فکری برای حل آن از جانب شهرداری این کلان شهر به عنوان مسئول مستقیم امورات شهری صورت نمی گیرد؟

عضو شورای شهر تبریز در بخش دیگری از سخنان خود، ابراز داشت: در ابتدای سال ۱۳۹۴ محبوب عبدالله پور معاون وقت فنی و عمرانی شهرداری تبریز اعلام کرده بود: مشکل آب گرفتگی زیرگذرهای تبریز در روزهای بارانی با اصلاح روش تخلیه و لوله گذاری رفع خواهد شد. در سال ۱۳۹۴ با اجرای روش لوله گذاری در تمام زیرگذرهایی که با مشکل آب_گرفتگی مواجه هستند، از سال ۹۵به بعد دیگر شاهد آب گرفتگی در زیرگذرها نخواهیم بود!

هاشمی ادامه داد: سه سال است از آن وعده ها گذشته و تغییرات متعددی در شهرداری کلان شهر تبریز روی داده است ولی هم چنان شاهد آب گرفتگی زیرگذرهای کلانشهر تبریز هستیم. به واقع یکی از درخواست های مردم تبریز از شهردار این است که چاره ای اساسی برای حل معضل آب گرفتگی زیرگذرهای تبریز و معابر این شهر بیاندیشد.                                                   

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.