| کد خبر: 184337 |

در مراسم معارفه دبیر انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل ریلی و خدمات وابسته عنوان شد:

◄ توجه بیش‌تر بخش خصوصی به حمل و نقل ترکیبی

تعامل مدیرعاملان راه‌آهن با انجمن بسیار جدی است.

تین نیوز

مراسم معارفه دبیر انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل ریلی و خدمات وابسته، روز گذشته در محل اتاق بازرگانی تهران برگزار شد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط عمومی راه اهن جمهوری اسلامی ایران، در این جلسه محمد رجبی رئیس انجمن شرکت‌های حمل‌‌‌و‌نقل ریلی با معرفی مهرداد تقی زاده به عنوان دبیر جدید انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل ریلی و خدمات وابسته گفت: با توجه به رویکرد و عملکرد آقای رسولی در گذشته به عنوان میاندار بخش خصوصی و راه آهن، انتخاب وی به عنوان مدیرعامل راه‌آهن، فرصت مغتنمی برای ارتباط بیش‌تر میان دو بخش خصوصی و ریلی است.

وی جلسات اخیر مدیرعامل راه‌آهن با فعالان بخش‌خصوصی در بخش بار و مسافر را مثبت ارزیابی کرد و افزود: در حال حاضر جایگاه انجمن به دوران بلوغ خود نزدیک و به دنبال کارهای جدی است.

رجبی با تاکید بر این‌که در حال حاضر می توان به خروجی‌های انجمن امیدوار بود، اظهار داشت: حضور فعال انجمن در هیات دولت، مجلس و سازمان‌های رسمی چون بیمه و... جای پای محکمی را برای انجمن فراهم کرده و امیدواریم بتوانیم توسعه حمل‌ونقل ریلی را بیش از پیش دنبال کنیم.

رئیس انجمن شرکت‌های حمل‌‌‌و‌نقل ریلی گفت: در صورت همکاری با همین منابع موجود نیز می توان برنامه‌های توسعه‌ای را دنبال کرد.

وی با اشاره به کم‌اطلاعی برخی از تصمیم گیران در کشور از حوزه ریلی افزود: در این زمینه پیشنهاد شد تا کارگروه و دفتر خاص ریلی در کمیسیون عمران مجلس ایجاد شود تا با حضور نمایندگان بخش ریلی مسائل موجود در این بخش برای نمایندگان مردم، تشریح و تبیین شود.

رجبی با تاکید بر این‌که منابع محدود است و باید در جهت استراتژیک مصرف شود، گفت: تعامل مدیرعاملان راه‌آهن با انجمن بسیار جدی است.

رئیس انجمن شرکت‌های حمل‌‌‌و‌نقل ریلی با اشاره به این‌که انجمن می تواند در بسیاری از بخش‌ها به راه‌آهن کمک کند افزود: باید بخش‌خصوصی، کرسی‌های نظریه‌پردازی داشته باشد و نسبت به هر حرفی که درباره حوزه ریلی عنوان می‌شود واکنش و اظهار نظر داشته باشد.

رجبی با اشاره به مسئولیت پیشین تقی‌زاده در کسوت معاون وزیری و توجه خاص وی به حمل‌و‌نقل ریلی، اظهار داشت: خوشبختانه تلاش و هم‌گرایی در انجمن بسیار شده، هر چند دستاوردها ارزشمند است اما کافی نیست.

وی با اشاره به این‌که تا اواخر اردیبهشت ماه، قراردادهای دسترسی عملیاتی می‌شود، گفت: این اقدام تاثیر بسیاری بر اقتصاد بخش بار، مسافر و لکوموتیو دارد.

رجبی از جمله مطالبات این انجمن را حمایت از بخش‌خصوصی عنوان و در پایان از زحمات بابایی برای تدوین برنامه‌ها، تعامل با راه‌آهن و ارائه خواسته‌های شفاف انجمن تشکر کرد. 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.