| کد خبر: 184330 |

مدیر کل سازمان بنادر و دریانوردی:

بهره‌برداری و آغاز 373 میلیارد تومان پروژه ریلی با حضور وزیر راه و شهرسازی

مدیر کل سازمان بنادر و دریانوردی استان بوشهر با بیان این‌که امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی در بندر بوشهر چهار پروژه بندری و دریایی آغاز و به افتتاح می‌رسند گفت: ارزش این پروژه‌ بیش از 373 میلیارد تومان است.

تین نیوز

مدیر کل سازمان بنادر و دریانوردی استان بوشهر با بیان این‌که امروز با حضور وزیر راه‌وشهرسازی در بندر بوشهر چهار پروژه بندری و دریایی آغاز و به افتتاح می‌رسند گفت: ارزش این پروژه‌ بیش از 373 میلیارد تومان است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، سیاوش ارجمندزاده در حاشیه بازدید از بندر بوشهر در جمع خبرنگاران با بیان این‌که امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی اسکله 50 هزار تنی مجتمع بندر نگین به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: این اسکله با سرمایه‌گذاری 90 میلیارد تومانی بخش خصوصی احداث شده است و از امروز به بهره‌برداری می‌رسد.

وی از لایروبی‌ پای اسکله جزیره نگین خبر داد و گفت:‌ از محل سرمایه اندوخته سازمان بنادر و دریانوردی به ارزش 30میلیارد تومان این اقدام انجام شده است.

ارجمندزاده ادامه داد: ‌هدف از اجرای این پروژه افزایش ظرفیت بندر در تخلیه و بارگیری و امکان ارائه خدمات به کشتی‌ها با ظرفیت‌ 30 هزار تن در فاز اول و 50 هزار تن در فاز دوم است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با بیان این‌که امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی عملیات اجرایی لایروبی کانال داخلی و خارجی بندر بوشهر آغاز می‌شود، گفت: این عملیات با اعتبارات 190 میلیارد تومانی انجام می‌شود و حجم لایروبی 5 میلیون و 750 هزار متر مکعب است و با اجرای این عملیات تردد این گونه کشتی‌های 30 هزار تنی امکان می‌پذیرد.

وی با اشاره به اجرای پروژه ساخت جاده و پل دسترسی به جزیره نگین اظهار داشت: از دیگر پروژه‌هایی که امروز آغاز می‌شود احداث جاده و پل دسترسی جزیره نگین به طول 9 کیلومتر در بخش جاده و 176 متر در بخش پل به ارزش 63‌میلیارد تومان است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.