| کد خبر: 184323 |

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی:

اختلاف شهرداری تهران وبخش شمال ری مشکل فرسایشی مردم

اختلاف شهرداری تهران وبخش شمال ری مشکل فرسایشی مردم این منطقه است.

تین نیوز

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: اختلاف شهرداری تهران وبخش شمالی ری در حوزه مدیریتی مشکل فرسایشی مردم این منطقه است.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از مهر، سید فرید موسوی در جلسه شورای اداری شهرستان ری که با حضور محسنی بندپی استاندار تهران، هدایت اله جمالی پور فرماندار ویژه این شهرستان، آیت اله شاهچراغی امام جمعه ری و اعضای این شورا در محل فرمانداری ویژه شهرستان ری برگزار شد طی سخنانی اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های ما در حوزه شهرستان ری تقسیم عادلانه اعتبارات و بودجه است که بدون تردید شاهد اقدامات و تلاش‌های نماینده عالی دولت در این راستا خواهیم بود.

عضو مجمع نمایندگان استان تهران ضمن اشاره به مشکلات و معضلات مبتلابه شهرستان ری افزود: این شهرستان متأسفانه سرریز مشکلات را متحمل شده و تقریباً تلاش‌های وافر و عملیاتی را از سوی دستگاه‌ها در این راستا شاهد نیستیم.

وی گفت: از اقداماتی که می‌تواند در راستای اعتماد سازی و تزریق نشاط در جامعه ایفای نقش کند استفاده از ظرفیت و توانمندی جوانان است که امیدواریم در ادارات و دستگاه‌های شهرستان ری به صورت واقع بینانه و عملیاتی شاهد توجه و اهتمام ویژه به ظرفیت و داشته‌های جوانان این منطقه باشیم.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از مشکلات و معضلات فرسایشی مردم در شهرستان ری مسئله اختلاف شهرداری تهران و بخش شمالی این شهرستان در حوزه مدیریتی بوده که تقاضای ما از دولت محترم و استاندار پرتلاش استان تهران پیگیری این ماجرا است. البته با همراهی و همسویی که امروز میان اعضای شورای شهر تهران و دولت محترم شاهد هستیم امیدواریم در دهه پنجم انقلاب شاهد حل و فصل این مسئله در اسرع زمان باشیم.

عضو مجمع نمایندگان استان تهران بیان داشت: امیدواریم با همت و تلاش همه مسئولان شاهد تزریق نشاط و پویایی و تحرک در میان آحاد جامعه بوده و بتوانیم با توطئه‌های استکبار در راستای بی اعتماد سازی و پمپاژ یاس در جامعه مقابله کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.