| کد خبر: 184293 |

امروز و همزمان با سفر رئیس جمهوری به استان بوشهر صورت می گیرد؛

◄ بهره برداری از اسکله 50 هزار تنی کانتینری مجتمع بندری نگین

لایروبی کانال داخلی و خارجی بندر بوشهر آغاز شد.

تین نیوز

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: امروز و همزمان با حضور رئیس جمهوری در استان بوشهر از ۴ طرح توسعه ای در بندر بوشهر بهره برداری و عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، سیاوش ارجمند زاده درباره بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی ۴ طرح در بندر بوشهر ، افزود: امروز و همزمان با سفر رییس جمهور و هیات دولت به استان بوشهر، بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی ۴ پروژه  در بندر بوشهر انجام می شود.

وی گفت: یکی از مهمترین پروژه های قابل بهره برداری، اسکله ۵۰ هزار تنی کانتینری مجتمع بندری نگین  با اعتبار ۹۰ میلیارد تومان توسط بخش خصوصی است .

به گفته ارجمندزاده ، دیگر پروژه قابل بهره برداری، لایروبی پای اسکله مجتمع بندری نگین به حجم یک میلیون متر مکعب و با عمق ۱۲,۵ متر با مبلغی بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان است  که توسط سازمان بنادرو دریانوردی انجام شده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر خاطرنشان کرد: امروز عملیات اجرایی دو طرح دیگر نیز آغاز خواهد شد. یکی از این طرح ها شامل احداث جاده دسترسی جزیره نگین به طول ۹ کیلومتر و پل  به طول ۱۷۶ متر است که با هزینه  ۶۳ میلیارد تومان توسط سازمان بنادر و دریانوردی ایجاد می شود.

ارجمند زاده عنوان کرد: دیگرطرحی که عملیات اجرایی آن امروز آغاز می شود؛ لایروبی کانال داخلی و خارجی به طول ١٧٤ کیلومتر و عمق ۱۰,۸ و ۱۰.۳ متر بندر بوشهر است که با حجم ۵ میلیون و هفتصد و پنجاه هزار متر مکعب و  با هزینه  ۱۹۰ میلیارد تومان توسط سازمان بنادر و دریانوردی انجام می پذیرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.