| کد خبر: 184282 |

◄ ارائه خدمات ویژه به مردم و گردشگران در تعطیلات نوروزی

راهداری و مسئولان مربوطه باید در این زمینه وظایف خود را به طور کامل انجام دهند و در این زمینه نسبت به خط کشی و تجهیزسازی جاده‌های مواصلاتی اقدام کنند.

تین نیوز

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل، در جلسه هماهنگی دستگاه‌های اجرایی برای خدمات‌دهی به مردم و گردشگران در اردبیل افزود: دستگاه‌های اجرایی موظف‌اند در روزهای آخر سال و تعطیلات نروزوی به مردم و گردشگران خدمات ارائه کنند و دستگاه‌های مربوطه باید در آماده‌باش کامل باشند.

​به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل ، ناصرعتباتی از برگزاری جلسات مکرر با محور کاهش تصادفات جاده‌ای در ایام نوروز خبر داد وگفت: در این زمینه از دستگاه‌های متولی انتظار داریم اقدامات لازم را انجام دهند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل تصریح کرد: راهداری و مسئولان مربوطه باید در این زمینه وظایف خود را به طور کامل انجام دهند و در این زمینه نسبت به خط کشی و تجهیزسازی جاده‌های مواصلاتی اقدام کنند.

عتباتی کاهش تصادفات جاده ای را اولویت اساسی دستگاههای موبوطه دانست و تصریح کرد: اقدامات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اردبیل در این مدت شایسته تقدیر است .

وی نقش پلیس راه را نیز بسیار مهم برشمرد و گفت: پلیس راه استان نیز همانند گذشته در آماده‌باش کامل است تا خدمات نوروزی خدمات ارائه دهد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل افزود: بی‌شک مردم در تعطیلات نوروزی و روزهای آخر سال نیازمند خدمات ویژه بانک‌ها هستند که بانک‌ها باید در آماده‌باش کامل باشند و مطالبات مردم در حوزه بانکی را فراهم کنند و دستگاه قضائی استان در آماده‌ باش کامل است تا امنیت بانک‌ها و عابر بانک‌ها تعیین شود. 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.