| کد خبر: 184261 |

شهردار تهران:

◄ 2 هزار واگن کمبود داریم/ مترو مسئله حاکمیتی است

شهردار تهران از کمبود 2 هزار واگن در خطوط ریلی مترو اشاره کرد و گفت: مترو مسئله حاکمیتی است از همین رو باید سرمایه‌گذاری مناسبی برای آن انجام شود.

تین نیوز

شهردار تهران از کمبود 2 هزار واگن در خطوط ریلی مترو اشاره کرد و گفت: مترو مسئله حاکمیتی است از همین‌رو باید سرمایه‌گذاری مناسبی برای آن انجام شود.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، پیروز حناچی  در مراسم بهره‌برداری از خط ۷ مترو با بیان این‌که برای به سرانجام رسیدن این پروژه مهم و بزرگ در دوره‌های مدیریت شهری مختلف زحمات بسیار زیادی کشید شد، بیان کرد: هدف‌گذاری ما در مترو از ۲/۵ میلیون مسافر به ۷ میلیون مسافر در روز است که با تکمیل ظرفیت خطوط مترو و واگن‌ها می‌توانیم به این هدف دست پیدا کنیم.

او در ادامه سخنان خود به کمبود ۲ هزار واگن در خطوط مترو اشاره کرد و افزود: مترو مسئله حاکمیتی است از همین‌رو باید سرمایه‌گذاری مناسبی برای آن انجام شود. از دولت درخواست کردیم در زمانی که به دلیل تحریم‌ها امکان استفاده از فاینانس وجود ندارد، توجه ویژه‌ای به موضوع مترو شود.

شهردار تهران با اشاره به تکمیل سیگنالینگ خط ۷ مترو گفت: اهمیت سیگنالینگ تا آن‌جاست که در حادثه قطار سمنان بی‌توجهی به سیگنالینگ باعث چنین اتفاقی شد، بنابراین حساسیت ویژه‌ای در این حوزه داشتیم.

وی با اشاره به نصب تجهیزات مترو توسط مهندسان داخلی گفت: تجهیزات سیگنالینگ این خط در زمان پسابرجام خریداری شده اما نصب تجهیزات در زمان نوسانات اخیر بوده و شرکت‌های فروشنده نصب این تجهیزات را بر عهده نگرفته‌اند و ما این تجهیزات را توسط مهندسان خود نصب کرده که جای تقدیر دارد.

شهردار تهران تصریح کرد: مترو عادلانه‌ترین روش برای عدالت محوری است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.