| کد خبر: 184251 |

فردا با حضور رئیس جمهور صورت می گیرد؛

راه‌اندازی نخستین کشتی تفریحی مدرن در آب‌های بوشهر

فردا با حضور رئیس جمهور، نخستین کشتی تفریحی مدرن با ظرفیت 150 نفر گردشگر با نام "سکان طلایی" در آب های بوشهر راه اندازی خواهد شد.

تین نیوز

فردا با حضور رئیس جمهور، نخستین کشتی تفریحی مدرن با ظرفیت 150 نفر گردشگر با نام "سکان طلایی" در آب های بوشهر راه اندازی خواهد شد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از مانا، مدیر روابط عمومی اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی وگردشگری استان بوشهر اظهار داشت: فردا رئیس جمهور به استان بوشهر وارد خواهند شد که طی آن پروژه های مرتبط با میراث فرهنگی و گردشگری نیز به بهره برداری خواهند رسید.

حامد آبزن ادامه داد: یکی از مهم‌ترین پروژه های مرتبط با گردشگری که با حضور رئیس جمهور افتتاح خواهد شد، راه‌اندازی نخستین کشتی تفریحی مدرن در بوشهر با نام " سکان طلایی" است.

به گفته وی، این کشتی با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و صرف هزینه هفت میلیارد تومان ساخته و آماده بهره‌برداری شده است.

این مقام مسئول در اداره‌کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر، یادآور شد: نخستین کشتی تفریحی مدرن در بوشهر ظرفیت پذیرش 150 نفر مسافر را دارد و با گشت دریایی در آب‌های ساحلی بوشهر به گردشگران خدمات‌رسانی خواهد کرد.

وی یادآور شد: با راه اندازی این کشتی تفریحی با حضور رئیس جمهور، گردشگران ورودی به بوشهر در ایام نوروز می‌توانند از خدمات گشت دریایی توسط " سکان طلایی" بهره‌مند شوند.

مدیر روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر در ادامه گفته های خود از افتتاح هتل ساحلی "ناکو" با سفر رئیس جمهور به بوشهر خبر داد و گفت: این هتل با سرمایه گذاری 12 میلیارد تومان توسط بخش خصوصی ساخته شده است.

وی مساحت این هتل ساحلی را 1800 متر مربع عنوان کرد و گفت: این هتل سه ستاره با دارا بودن 20 اتاق و 60 تخت به گردشگران ورودی به استان بوشهر از فردا خدمات رسانی خواهد کرد و اشتغال زایی برای 18 نفر را فراهم خواهد شد.

به گفته آبزن، این هتل در یکی از زیباترین مناطق ساحلی بوشهر احداث شده و نمایی رو به اسکله جلالی و لنج در بندر بوشهر دارد که از جذابیت خاصی برای گردشگران برخوردار خواهد بود.

این مقام مسئول در اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر، با اشاره به اینکه در حال حاضر حدود 20 هتل و هتل آپارتمان در بوشهر فعالیت دارند، بیان داشت: این هتل نیز از فردا به ظرفیت اقامتی استان اضافه خواهد شد.

وی تاکید کرد: همچنین افتتاح یک هتل سنتی در بافت تاریخی بوشهر، پروژه مرمت قلعه ملک منصور خان با 2500 متر زیربنا، پروژه مرمت عمارت مبارکی، پروژه مرمت مدرسه تاریخی گلستان ،مجتمع گردشگری به مساحت 2600 متر مربع در دشستان، پروژه سفره خانه سنتی با سرمایه گذاری یک میلیاردی بخش خصوصی از دیگر پروژه های مرتبط با میراث فرهنگی و گردشگری محسوب می شوند که فردا با حضور رئیس جمهور به استان بوشهر مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت.

منبع: سايت خبری مانا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.