| کد خبر: 184245 |

آغاز طرح نوروزی پلیس راه در جاده های خراسان رضوی

طرح نوروزی پلیس راه در جاده های خراسان رضوی آغاز شد.

تین نیوز

    رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: طرح نوروزی پلیس راه در جاده های استان از امروز 25 اسفندماه آغاز شد و تا 17 فروردین ماه 98 ادامه دارد.

به گزارش تین‌نیوز وبه نقل از ایرنا، سرهنگ هادی امیدوار  افزود: در اجرای طرح نوروزی 200 واحد گشت پلیس راه در جاده های این استان فعال شدند که از این تعداد، فعالیت 171 تیم محسوس و بقیه نامحسوس است.

وی ادامه داد: طرح محدودیت و ممنوعیتهای ترافیکی نوروزی نیز در آستانه نوروز در جاده های خراسان رضوی اجرا می شود.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: در این راستا و با توجه به افزایش تردد و آغاز سفرهای نوروزی، به منظور افزایش ظرفیت تردد محورهای مواصلاتی استان و ارتقاء ضریب ایمنی، محدودیتهای ترافیکی نیز در همین دوره زمانی اعمال می شود.

سرهنگ امیدوار افزود: در این راستا تردد تمامی وسائل نقلیه سنگین باری اعم از تریلر و کامیون در جاده های آزادراهی و بزرگراهی مشهد- قوچان، مشهد- سبزوار، مشهد- تربت حیدریه و بالعکس از ساعت هفت تا 22 روزهای 28 و 29 اسفندماه و چهارم، هشتم، نهم و چهاردهم تا شانزدهم فروردین ماه 98 ممنوع است.

وی ادامه داد: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در روز 13 فروردین ماه 98 در کلیه جاده های برون شهری ممنوع است و تردد انواع موتورسیکلت نیز در ایام اجرای طرح نوروزی در تمام مسیرهای آزادراهی و بزرگراهی ممنوع است.

رئیس پلیس راه خراسان رضوی گفت: تانکرهای حامل سوخت و کامیونهای حامل مواد فاسدشدنی از این طرح مستثنی هستند و ممنوعیت تردد برای آنها فقط در زمانی انجام خواهد شد که در مسیرها مقررات یک طرفه شدن جاده اجرا شود.

خراسان رضوی 20 هزار و 575 کیلومتر راه دارد که شش هزار و 422 کیلومتر آن بین شهری و 14 هزار و 152 کیلومتر راه روستایی است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.