| کد خبر: 184243 |

◄ کمبود گازوئیل در جایگاه‌های سوخت/ رانندگان قاچاقچی نیستند

آیا لوله کشی و قاچاق سوخت از زیر دریا کار رانندگان و مردم عادی است؟!

تین نیوز

رانندگان و کامیون‌داران از کمبود سوخت گازوئیل در جایگاه‌های سوخت در نقاط مختلف کشور خبر داده‌اند.

به گزارش تین‌نیوز، آن‌چنان که رانندگان و کامیونداران در شبکه‌های مجازی عنوان کرده‌اند، مدتی است فعالان بخش حمل‌ونقل جاده‌ای بار، با مشکلی به نام کمبود گازوئیل در جایگاه‌های سوخت مواجه شده‌اند که این امر به دلیل کاهش سهمیه سوخت و عدم شارژ کارت سوخت، اغلب کامیون‌ها و نیز نبود گازوئیل آزاد در جایگاه‌ها زخ داده است.

پس از درج این اخبار و به دنبال انتقاد رانندگان و کامیون‌داران از مشکل تهیه سوخت مصرفی خود در اکثر نقاط کشور که به یک معضل جدی برای آنان تبدیل شده است، یک راننده خود مالک در این زمینه در پیامی که در شبکه‌های اجتماعی نوشت: اگر امروز راننده مشکل گازوئیل دارد و اگر مسئولان کارت سوخت آنان را شارژ نمی‌کنند اما همین رانندگان متقابلا می‌بیند که گازوئیل نایاب با لوله‌های قطور قاچاق می‌شود.

آرش جلیلی با اشاره به اتفاقی که چندی پیش در کشور رخ داد و طی آن یک شبکه قاچاق سوخت که از طریق لوله کشی در زیر دریا سوخت قاچاق می‌کرد، منهدم شد، گفت: آیا لوله کشی و قاچاق سوخت از زیر دریا کار رانندگان و مردم عادی است؟!

او با یادآوری این‌که طبق قانون مردم عادی اختیار نیم‌متر آن‌طرف‌تر از در خانه‌شان را ندارند، اظهار کرد: چه کسی با چه دل و جرأتی با چه پشتوانه‌ای با چه امیدی از آینده قاچاق سوخت، لوله متری چندین هزار تومانی برای گازوئیل در دریا می‌کارد؟

به گزارش تین‌نیوز، جلیلی گفت: ضمن این‌که  قیمت سوخت فوب دریای آزاد چیزی قریب یک دلار بر لیتر، یعنی لیتری ۱۳ هزار تومان است، فاصله لیتری ۱۲ هزار و 700 تومان را خزانه این ملت فقیر شده می‌پردازد.

این راننده خود مالک و مقام صنفی تاکید کرد:  12 هزار و 700 تومان تومان نصیب چه کسی می‌شود؟ راننده؟ کدام راننده به جایی رسیده است؟

جلیلی با بیان این‌که این مبلغ نصیب رانتخواران و  قاچاقچیان می‌شود، اظهار کرد: چه کسی این جرأت را دارد که زیر دریا لوله کشی کند؟ بدون پشتوانه برای آبیاری گوجه فرنگی لوله نمی‌دهند چه رسد به لوله گازوئیل.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • سعید قصابیان 1 0

    سلام. هیچ کس قاچاقچی از مادر متولد نمیشود .کاملا بدیهی ست که وقتی قیمت واقعی سوخت لیتری ۱۳ هزار تومان است و شما آن را به 700 تومان عرضه میکنید به همان مردم فقیر سیگنال میدهید و او را به قاچاق تشویق میکنید.ریسک قاچاق توجیه پذیرمیشود. مسئول این وضعیت و رونق قاچاق سیاست گذار است که نمیدانم به چه علت بر سوبسید حاملهای انرژی اصرار میکند در حالیکه خودش هم میداند که منفعت اختلاف قیمت به جیب پر مصرف ها میرود و قاچاقچی ها.
    نکند زبانم لال جناب سیاست گذار . . . . . .استغفر الله.