| کد خبر: 184242 |

◄ انتقاد از تحمیل هزینه پذیرایی از مسافران به مالکان اتوبوس

در حالی‌که شرکت‌های مسافربری از این مورد برای تبلیغ شرکت خود استفاده می‌کنند اما مالک و راننده تاوان این تبلیغات را می‌دهند.

تین نیوز

یک راننده اتوبوس از تحمیل هزینه پذیرایی از مسافران، به مالکان و رانندگان اتوبوس‌های بین‌شهری انتقاد کرد.

به گزارش تین‌نیوز، حسین فرجی با بیان این مطلب در شبکه‌های اجتماعی این سوال را نیز مطرح کرد که طبق قانون هزینه پذیرایی از مسافران و هزینه بسته خوراکی که به مسافران داده می‌شود بر عهده چه کسی است آیا شرکت مسافربری باید آن را تقبل کنند یا راننده و یا مسافر؟

او افزود: در حالی‌که شرکت‌های مسافربری از این مورد برای تبلیغ شرکت خود استفاده می‌کنند اما مالک و راننده تاوان این تبلیغات را می‌دهند.

این راننده خودمالک اظهار کرد: برای مثال اتوبوسی که در مسیر تهران-رشت تردد می‌کند در یک رفت و برگشت حداقل ۱۵۰ هزار تومان برای خدمات تغذیه هزینه می‌کند که در ماه این مبلغ  4.5  میلیون تومان می‌شود که پرداخت آن بر مالک و راننده از نظر اقتصادی فشار زیادی وارد می‌کند.

وی افزود: موضوع دیگر، هزینه‌هایی است که تحت عناوین مختلف از جمله پامیزی توسط متصدیان شرکت‌ها از مالکان گرفته می‌شود، اگر این هزینه‌ها کم شود و یا قانونمند گردد، کمک بزرگی به مالکان و رانندگان است.

فرجی تاکید کرد: این موارد در کنار ناگفته‌های ملموس دیگر، درد و دلی کوتاه با مسئولان و دست‌اندرکاران این شغل و صاحبان این شغل بود که امیدواریم لحظه‌ای آنها را به تأمل وا دارد، با این امید که در تصمیمات آتی مسئولان نگاه متفاوتی به رانندگان بین‌شهری بشود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.