| کد خبر: 184236 |

مهدی علی عسگری خبر داد:

برگزاری دوره های مدیریت کیفیت و بهبود فرآیند در شهر فرودگاهی امام

دوره های مبانی تشریح الزامات و استقرار سیستم مدیریت کیفیت بر اساس استاندارد ایزو 9001 و همچنین دوره مدیریت و بهبود فرآیندها توسط آکادمی توف نورد آلمان در شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) برگزار شد.

تین نیوز

دوره های مبانی تشریح الزامات و استقرار سیستم مدیریت کیفیت بر اساس استاندارد ایزو 9001 و همچنین دوره مدیریت و بهبود فرآیندها توسط آکادمی توف نورد آلمان در شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) برگزار شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) (IKACNews)  مهدی علی عسگری عضو هیات مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) اظهار داشت : هدف از برگزاری این دوره سه روزه آشنایی با الزامات استاندارد  ایزو 9001 و نحوه استقرار سیستم‌ های مدیریت کیفیت بر اساس این استاندارد و همچنین ایجاد تسلط فراگیران در خصوص رویکرد فرآیند گرایی و مدیریت فرآیند از طریق شناسایی، طبقه بندی، مدل‌سازی، پایش و اندازه‌گیری و بهبود فرآیندها است.

وی گفت: در این دوره شرکت‌کنندگان با فرآیندها در سازمان های خدماتی و تولیدی آشنا شده و تفاوت رویکرد فرایندی و رویکردی وظیفه‌ای شفاف گردید.

علی عسگری افزود همچنین افراد حاضر در این دوره آموزشی فعالیت های لازم در خصوص مدیریت فرآیندها براساس سند ISO/TC176/SC2/N544 R3 ، انتظارات استاندارد  ایزو 9001:2015  و خطوط راهنمایISO/TS 9002:2016  و ارتباط چرخه PDCA ، گامهای مدیریت فرآیندها و استفاده از روش‌های مختلف مدل‌سازی فرآیندها  همچون  توصیه ایزو 9001 ،IATF ، APQC را فرا گرفتند.

انواع روشهای نشان دادن فرآیندها، ریسک فرآیندی،  نحوه تعیین شاخص‌های پایش و اندازه‌گیری فرآیندها، مستندسازی و اجرای آنها و در نهایت بهبود فرآیندها نیز در این دوره آموزشی مورد بررسی قرار گرفت.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.