| کد خبر: 184221 |

◄ آغاز سفرهای نوروزی رجا از 24 اسفند

طرح ویژه سفرهای نوروزی شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا از 24 اسفند آغاز شد و این در حالی است که هنوز ظرفیت‌های خالی در تاریخ‌ها، مسیرها و قطارهای مختلف موجود است.

تین نیوز

طرح ویژه سفرهای نوروزی شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا از 24 اسفند آغاز شد و این در حالی است که هنوز ظرفیت‌های خالی در تاریخ‌ها، مسیرها و قطارهای مختلف موجود است.

به گزارش تین‌نیوز، معاون اجرایی و رئیس ستاد هماهنگی قطارهای نوروزی شرکت رجا با اعلام این خبر افزود: از حدود یک‌میلیون و 200 هزار صندلی ایجادی توسط شرکت رجا برای سفرهای نوروزی تا این لحظه فقط 60 درصد بلیت‌ها خریداری‌شده و مابقی موجود است.

محمدرضا شناسنده گفت: هم‌وطنان گرامی با توزیع سفر خود در بازه زمانی مختلف علاوه بر بهره‌مندی از سفر با قطار، می‌توانند از تخفیفانی که این شرکت در تاریخ‌ها و مسیرهای مختلف نیز ارائه می‌دهد استفاده کنند.

وی با اشاره به نشست‌های منظم ستاد نوروزی شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا اظهار داشت: با هماهنگی کامل برای خدمت‌رسانی مطلوب، در خدمت مسافران ریلی برای سفر با قطارهای این شرکت هستیم.

مسیر تهران- مشهد از تاریخ 4 فروردین دارای ظرفیت خالی هست و از تاریخ دوازدهم فروردین تخفیف مناسب وجود دارد.

مسیر مشهد-تهران نیز کلیه روزها دارای ظرفیت خالی هست و در سایر مسیرها هم روزهای با تخفیف وجود دارد.

معاون اجرایی رجا افزود: برای نوروز سال جاری حدود یک‌میلیون و 200 هزار صندلی ظرفیت ایجادشده است که روزانه 150 قطار (73 حرکت بین‌شهری و 77 حرکت حومه‌ای) در خدمت مسافران است.

رئیس ستاد هماهنگی قطارهای نوروزی شرکت رجا گفت: هم‌وطنان گرامی با برنامه‌ریزی مطلوب و توزیع سفر می‌توانند به‌صورت غیرحضوری (تلفنی 1539، اینترنتی و اپلیکیشنی) یا از طریق نمایندگی‌های مجاز فروش، بلیت قطار را در سراسر کشور تهیه کنند.

شناسنده تأکید کرد: سامانه ارتباط با مشتریان شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا با شماره تلفن 1539 همچنین پیامک 5000139 (به‌صورت 24 ساعته و از اقصی نقاط کشور)، ضمن ارائه اطلاعات مربوط به موجودی بلیت، ساعت حرکت قطارها، بهای بلیت و ...، آماده دریافت نظرها و انتقاد‌های هم‌وطنان گرامی است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.