| کد خبر: 18422 |

تقاطع غیرهمسطح " شهیدفتاحی " در اراک به بهره‌برداری می‌رسد

تین نیوز | شهردار اراک گفت: تقاطع غیرهمسطح شهید فتاحی با اعتباری بیش از ۵۳۰ میلیارد و ۶۲۱میلیون و۵۳۱ هزار و ۱۰۹ ریال در هفته دولت افتتاح می شود.
 
محمدابراهیم عباسی با اشاره به افتتاح 3 پروژه‌ عمرانی شهرداری در هفته دولت اظهار کرد: شهروندان مطمئن باشند شهرداری و شورای شهر تا آخرین لحظه مسئولیت خود از تلاش برای خدمتگزاری به مردم فروگذار نمی کنند و تا آخرین لحظه مسئولیت خود به آن پایبند و متعهد هستند.
 
وی با اشاره به افتتاح مهمترین پروژه های هفته دولت در شهر اراک افزود: از جمله این پروژه ها می توان به بهره برداری از پروژه مشارکتی خاتم اشاره کرد که این پروژه در عرصه ای به مساحت 3809 مترمربع در دوطبقه تجاری منفی، طبقه نخست و همکف به مساحت 4434 مترمربع و هفت طبقه پارکینگ با تامین 764 واحد پارکینگ و واحدهای تجاری با حضور مسئولان شهری و استانی افتتاح می شود.
 
شهردار اراک تصریح کرد: تقاطع غیرهمسطح شهید فتاحی با اعتباری بیش از 530 میلیارد و 621میلیون و531 هزار و 109 ریال یکی از سه پروژه عمرانی است که در هفته دولت افتتاح می شود.
 
عباسی با اشاره به حجم عملیات عمرانی گفت: حجم عملیات عمرانی انجام گرفته در پروژه مذکور را 56 هزار و 300 مترمکعب خاکبرداری، 2 هزار 592 تن آرماتوربندی، 37 هزار 68 مترمربع قالب بندی، 15 هزار 98 مترمکعب بتن ریزی، 2 هزار 924 تن آسفالت و در نهایت 96 هزار 200 کیلوگرم هندریل است.
 
وی ساختمان جدید الاحداث شورای اسلامی کلان شهر اراک را به عنوان دیگر پروژه ای که در هفته دولت افتتاح می شود مطرح کرد و افزود: پروژه مذکور با زیربنای 3 هزار 514 مترمربع در 3 طبقه و یک طبقه زیرزمین با اسکلت بتنی در خیابان قائم مقام، ضلع غربی پارک آزادی واقع شده است.
 
شهردار اراک هزینه های انجام شده جهت ساخت پروژه را 20 میلیارد و 237 میلیون ریال برشمرد و تصریح کرد: 1200 متر مکعب بتن ریزی و 179 هزار 200 کیلوگرم آرماتوربندی از مهم ترین عملیات عمرانی انجام گرفته در این پروژه است.
 
عباسی با اشاره به روند عملیات ها گفت: با توجه به روند سرعت عملیات اجرایی دیگر پروژه ها، امید است که مابقی پروژه های عمرانی شهرداری نیز برای استفاده شهروندان فهیم اراکی در آینده ای نزدیک به بهره برداری برسند.
 
وی افزود: شهیدان رجایی و باهنر بهترین الگوی خدمت رسانی به مردم هستند، این هفته فرصت مناسبی برای آگاه سازی مردم از خدمات ارائه شده توسط دستگاه های دولتی است.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.