| کد خبر: 184195 |

اعلام آمادگی نیروی انتظامی برای فروش گود کنار برج میلاد

عضو شورای شهر تهران گفت: نیروی انتظامی برای فروش سهم خود از گود کنار برج میلاد اعلام آمادگی کرده است.

تین نیوز

عضو شورای شهر تهران گفت: نیروی انتظامی برای فروش سهم خود از گود کنار برج میلاد اعلام آمادگی کرده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، به تازگی شنیده شد که ناجا در خصوص تعیین تکلیف گود کنار برج میلاد به شهرداری اعلام کرده است که می‌تواند در قبال دریافت ۱۲۰۰ میلیارد تومان این پروژه را واگذار کند.

در همین راستا زهرا نژاد بهرام عضو کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران گفت: ناجا اعلام کرده است که آمادگی دارد سهم خود از گود کنار برج میلاد را به فروش برساند.

عضو شورای شهر تهران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا تعیین نرخ فروش به مبلغ ۱۲۰۰ میلیارد تومان از سوی ناجا صحت دارد، گفت: هنور رقم رسمی اعلام نشده است.


بیشتر بخوانید: واکنش شهردار تهران به ترک خوردن برج میلاد


وی با تأکید بر اینکه مدیریت شهری در حال پیگیری وضعیت گود کنار برج میلاد است، گفت: تلاش می‌کنیم هرچه زودتر تکلیف آن روشن و دغدغه‌هایمان برطرف شود.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه ناجا و شهرداری در این پروژه شریک یکدیگر هستند، تصریح کرد: در حال حاضر ناجا اعلام کرده که آمادگی دارد سهم خود را بفروشد، اما اینکه شهرداری هم بپذیرد مهم است.

نژاد بهرام با بیان اینکه مسئله امنیت برج بسیار مهم است و شهرداری فشار آورده که هرچه سریع‌تر نسبت به تعیین تکلیف این گود اقدام شود، گفت: در حال حاضر قرارداد شرکت ناظر بر امنیت برج به پایان رسیده است و شهرداری تهران هم پاکت سازه را مشخص و اعلام کرده که چقدر می‌توان در آنجا بارگذاری کرد.

وی در خصوص سرنوشت این گود در صورت به توافق نرسیدن ناجا و شهرداری، گفت: در این صورت شهرداری از سهم خودش با شرکت مربوطه قرارداد می‌بندد تا نسبت به پایش امنیت گود اقدام لازم انجام شود.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه تمام تلاش ما رفع نگرانی است تا پایش به طور مداوم انجام شود، گفت: انتظار می‌رود ناجا به عنوان شریک شهرداری نسبت به پاکت حجمی یک طراحی مناسب بیاورد تا هرچه سریع‌تر اقدام به ساخت و ساز شود.

نژاد بهرام در پایان در خصوص سهم طرفین، تصریح کرد: مالک‌های زمین و مجوز‌های ساخت شهرداری است و ناجا هم سازنده است.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.