| کد خبر: 184187 |

◄ اسکله ۵۰ هزارتنی کانتینری مجتمع بندری نگین آماده افتتاح

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: همزمان با سفر رئیس جمهور‌ به استان بوشهر، عملیات اجرایی چهار پروژه در این بندر آغاز می‌شود و اسکله ۵۰ هزار تنی کانتینری مجتمع بندری نگین به بهره‌برداری می رسد.

تین نیوز

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: همزمان با سفر رئیس جمهور‌ به استان بوشهر، عملیات اجرایی چهار پروژه در این بندر آغاز می‌شود و اسکله ۵۰ هزار تنی کانتینری مجتمع بندری نگین به بهره‌برداری می رسد.

‌به گزارش تین‌نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، سیاوش ارجمند‌زاده درباره بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی ۴ طرح در بندر بوشهر، بیان کرد: همزمان با سفر رئیس‌جمهور و هیات دولت به استان بوشهر، بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی ۴ پروژه  در بندر بوشهر روز یکشنبه ۲۶ اسفندماه انجام خواهد شد.

وی گفت: یکی از مهم‌ترین پروژه های قابل بهره برداری، اسکله ۵۰ هزار تنی کانتینری مجتمع بندری نگین  با اعتبار ۹۰ میلیارد تومان توسط بخش خصوصی است.

به گفته ارجمندزاده، دیگر پروژه قابل بهره‌برداری، لایروبی پای اسکله مجتمع بندری نگین به حجم یک میلیون متر مکعب و با عمق ۱۲,۵ متر با مبلغی بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان است که توسط سازمان بنادر و دریانوردی انجام می‌شود.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر ادامه داد: همزمان با سفر روحانی به بندر بوشهر آغاز عملیات اجرایی دو طرح دیگر نیز صورت خواهد گرفت که شامل احداث جاده دسترسی جزیره نگین به طول ۹.۵ کیلومتر و پل به طول ۱۷۶ متر است که با هزینه ۶۳ میلیارد تومان توسط سازمان بنادر و دریانوردی ایجاد می‌شود.

ارجمند زاده عنوان کرد: دیگر طرحی که عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد لایروبی کانال داخلی و خارجی به طول ١٧٤ کیلومتر و عمق ۱۰.۸ و ۱۰.۳ متر بندر بوشهر است که با حجم ۵ میلیون و هفتصد و پنجاه هزار متر مکعب و  با هزینه  ۱۹۰ میلیارد تومان توسط سازمان بنادر و دریانوردی انجام می‌شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.