| کد خبر: 184171 |

◄ هواکش میانی خط هفت درحال تکمیل است

مدیرعامل مترو در واکنش به توییت حافظی گفت: هواکش میانی خط هفت در حال تکمیل است اما این به آن معنا نیست که موارد ایمنی رعایت نشده است. فکر می کنید هواکش بقیه خطوط کامل و بی‌عیب هستند؟

تین نیوز

رحمت‌الله حافظی، عضو شورای شهر تهران خطاب به شهردار تهران گفت: بیش از هفت کیلومتر از خط هفت مترو، حدفاصل ایستگاه نواب تا میدان صنعت بدون بهره‌گیری از هواکش میانی آماده افتتاح‌شده است. با جان مردم بازی نکنید.

به گزارش ایلنا، حافظی در صفحه توییتر نوشت:

جناب حناچی پا جای پای قالیباف نگذارید؛ بیش از هفت کیلومتر از خط هفت مترو حدفاصل ایستگاه نواب تا میدان صنعت بدون بهره‌گیری از هواکش میانی آماده افتتاح‌شده است. لطفاً باجان مردم بازی نکنید.

نظاره‌گر واکنش اعضای شورای شهر و دادستان تهران خواهیم بود.

index

علی امام مدیرعامل متر تهران در واکنش به این توییت گفت: هواکش میانی خط هفت درحال تکمیل است اما این به آن معنا نیست که موارد ایمنی رعایت نشده است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایلنا، امام درباره توییت حافظی گفت: دلسوزی و دغدغه‌های آقای حافظی شناخته‌شده است و ایشان حتماً با نیت خیر این توییت را منتشر کرده‌اند اما شاید منابعی که به ایشان اطلاع‌رسانی کرده‌اند، مطلب را به‌درستی ادا نکرده‌اند.

مدیرعامل مترو تهران ادامه داد: در خط هفت ازنظر ایمنی تهویه اقدامات لازم انجام‌شده است و ما نسبت به حفظ سلامتی شهروندان متعهد هستیم.

او افزود: هواکش میانی خط هفت مترو اکنون درحال تکمیل است؛ اما این به آن مفهوم نیست که ایمنی ندارد. اینکه فکر کنیم به دلیل کامل نبودن هواکش، ایمنی رعایت نمی‌شود سخنی اشتباه و غیر کارشناسی است.

امام با طرح این سؤال که آیا گمان می‌کنید هواکش‌های خطوط قبلی مترو کامل است، گفت: مثلاً هواکش‌های خط ۳ کامل نیست و ما درحال تکمیل آن هستیم؛ اما این به آن معنا نیست که این خط ایمنی ندارد. نحوه طرح مسئله و ورود به آن مهم است.

مدیرعامل شرکت ساخت راه‌آهن تهران و حومه در ادامه گفت: هیچ‌کدام از خطوط مترو از روز اولی که افتتاح‌شده کامل نبوده است. خطوط مترو از ۲۰ سال گذشته و در زمان آقای هاشمی درحالی‌که کامل نبوده افتتاح‌شده است.

اوی اضافه کرد: خطوطی که ۲۰ سال پیش هم افتتاح‌شده‌اند هنوز کامل نیستند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.