| کد خبر: 184135 |

◄ 1200 دستگاه ناوگان عمومی در خدمت مسافران نوروزی استان اردبیل

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل،در ایام تعطیلات نوروزی سال گذشته 113 هزار نفر مسافر جابه‌جا شد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل، گفت: در 11 ماهه سال جاری نیز یک‌میلیون و 700 هزار نفر مسافر توسط 260 هزار سرویس به مناطق مختلف جابه‌جا شده است.

​به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اردبیل، علی رحمتی رئیس کمیته حمل‌ونقل ستاد اجرائی خدمات سفر استان اردبیل گفت: 59 شرکت حمل‌ونقل و شعبه و نمایندگی در استان اردبیل برای خدمات دهی به مسافران نوروزی فعالیت دارند.

وی خاطرنشان کرد: نرخ‌های حمل‌ونقل مسافری از مورخه 25 اسفند به میزان 20 درصد بابت جبران یکسرخالی بودن ناوگان و ایجاد انگیزه برای ارائه خدمات مناسب به مسافران افزایش می‌یابد.

عضـو شورای اداری استان اردبیل تصریح کرد: سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای به‌عنوان متولی بیشترین سهم از حمل‌ونقل مسافری در کشور همه‌ساله با شروع سال جدید و سفرهای نوروزی به‌منظور برنامه‌ریزی و فراهم آوردن تمهیدات لازم برای تسهیل در جابه‌جایی مسافران و افزایش ایمنی و ارتقا سطح خدمات ارائه در جاده‌های کشور اقداماتی را در دستور کار خود قرار می‌دهد که در این راستا به‌منظور ایجاد هماهنگی و تدارکات لازم و فراهم آوردن امکانات لازم و استفاده از ظرفیت ناوگان عمومی شرکت‌ها و رانندگان در زمینه پوشش بهینه خدمات به استفاده‌کنندگان از راه‌ها و ناوگان حمل‌ونقل عمومی برنامه‌ها و دستورالعمل‌هایی را ابلاغ می‌کند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.