| کد خبر: 184125 |

◄ تست گرم فاز دوم خط7 متروی تهران با موفقیت انجام شد

تست گرم فاز دوم خط 7 متروی تهران با هدف ارزیابی نهایی خط با حضور مدیر عامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) با موفقیت انجام شد.

تین نیوز

تست گرم فاز دوم خط 7  متروی تهران با هدف ارزیابی نهایی خط با حضور مدیر عامل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو) با موفقیت انجام شد.

به گزارش تین‌نیوز، به نقل از روابط‌عمومی وامور بین‌الملل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو)، مراسم تست گرم  بخش شمالی خط ۷ متروی تهران با حضور علی امام‌ ، مدیر عامل این شرکت، فرنوش نوبخت، مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه و جمعی از مدیران، مشاوران و پیمانکاران از ایستگاه متروی شهید نواب صفوی تا ایستگاه میدان صنعت برگزار شد.

 در تست گرم صورت گرفته سیستم برق رسانی به قطار 7 واگنه و سیستم اتوماتیک حرکت آن در تونل مورد بررسی قرار گرفت و مشخص شد وضعیت خط مطلوب است و آمادگی لازم برای بهره برداری وجود دارد.

هم‌چنین در تست سرد این خط که چند ماه پیش با بهره‌گیری از یک واگن و لوکوموتیو انجام شد، فاصله لبه سکوهای ایستگاه با بدنه قطار، کنترل گاباری در نقاط مختلف مسیر، صحت نصب ادوات داخل تونل و عدم تداخل آنها با ناوگان عبوری، ارزیابی کلی کیفیت روسازی مورد بررسی قرار گرفت.

علی امام در حاشیه این مراسم گفت: خط ۷ هیچ مشکلی ندارد و امروز با سیگنالینگ روشن در خط حرکت کرده‌ایم و تهویه ایستگاه‌ها با حداقل نیازهایی که در سیستم شبیه‌سازی بود، اجرا شده است.

مدیر عامل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه(مترو) با اشاره به این‌که سیستم‌های اطفا حریق و محل‌های سبز نصب و راه‌اندازی شده است، گفت: مانور آزمایشی مسیر اضطراری نیز با حضور همکاران ما انجام شد.

به گفته علی امام، بهره‌برداری از سیستم‌های مخابراتی و ارتباطی و هم‌چنین  سیستم مکانیزه کنترل قطار و تجهیزات(سیگنالینگ) با بهترین برند جهانی در اوج تحریم‌ها از فعالیت‌های شاخص انجام شده در فاز دوم بهره‌برداری به شمار می‌آید.

خط 7 مترو تهران به طول 27 کیلومتر و 22 ایستگاه ازورزشگاه جهان پهلوان تختی در جنوب شرق تهران آغاز و پس از عبور از مناطق پر جمعیتی مانند بزرگراه شهید آیت‌الله محلاتی، خیابان مولوی، خیابان هلال احمر، خیابان قزوین، بزرگراه شهید نواب صفوی،خیابان آزادی، میدان توحید، برج و بیمارستان میلاد ومیدان صنعت، به میدان بوستان در سعادت آباد ختم می‌شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.