| کد خبر: 184114 |

سنندجی خبر داد:

◄ تجهیز 1200 دستگاه اتوبوس تندرو تهران به سیستم اعلام صوت

جامعه هدف در اجرای این طرح نابینایان، معلولان و افرادی که شناختی از تهران ندارند و در نهایت شهروندانی که روزانه از سیستم حمل‌ونقل عمومی استفاده می‌کنند است

تین نیوز

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس‌رانی شهر تهران از تجهیز و پشتیبانی 1200 دستگاه اتوبوس تندروی پایتخت به سیستم اعلام صوت نام ایستگاه خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران؛ «پیمان سنندجی» از تجهیز 1200 دستگاه اتوبوس خطوط تندرو پایتخت به سیستم اعلام نام ایستگاه در داخل اتوبوس تا پایان اردیبهشت‌ماه سال آینده خبر داد و گفت: در حال حاضر خط 105 (پایانه علم و صنعت –پایانه بیهقی) به سیستم اعلام صوت نام ایستگاه تجهیز شده است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس‌رانی شهر تهران افزود: جامعه هدف در اجرای این طرح نابینایان، معلولان و افرادی که شناختی از تهران ندارند و در نهایت شهروندانی که روزانه از سیستم حمل‌ونقل عمومی استفاده می‌کنند است

به گفته سنندجی در این خدمات، تامین رفاه روشندلان و افراد کم‌توان از جمله سالمندان در داخل اتوبوس بیشتر مورد تاکید است و این سیستم با توجه به نیاز بیشتر برای جذب و ترغیب مسافران و شهروندان برای استفاده از سامانه حمل‌ونقل ایمن و تکنولوژی‌های نوین حمل‌ونقل عمومی برای راحتی شهروندان مورداستفاده قرارگرفته است.

وی معتقد است ایستگاه‌های اتوبوس در تمامی خطوط نام‌های زیبایی دارد که بسیاری از شهروندان شناختی از نام ایستگاه ندارند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس‌رانی شهر تهران از راه‌اندازی و تجهیز پایانه معین – پایانه تجریش تا پایان اسفندماه خبر داد و گفت: سایر خطوط تندرو نیز تا پایان اردیبهشت‌ماه سال 98 به سیستم اعلام صوت نام ایستگاه مجهز خواهند شد.

سنندجی در پایان تاکید کرد: در صورت موفقیت و برآورده شدن اهداف طرح مذکور این سیستم در تمام اتوبوس‌های شهر تهران مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.