| کد خبر: 184113 |

◄ ​رزمایش افتتاحیه طرح سفرهای نوروزی در همدان

مانور آمادگی ستاد سفرهای نوروزی دستگاه‌های خدمات‌رسان و امدادی استان در محل فرماندهی کل نیروی انتظامی همدان برگزار شد.

تین نیوز

مانور آمادگی ستاد سفرهای نوروزی دستگاه‌های خدمات‌رسان و امدادی استان در محل فرماندهی کل نیروی انتظامی همدان برگزار شد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، در حاشیه این برنامه که به منظور استقبال از مسافران نوروزی برگزار شد، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان هدف از اجرای این مانور را ارزیابی آمادگی دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان در ارائه خدمات به مسافران نوروزی بیان کرد و اظهار کرد: در این مانور هماهنگی بیشتر بین دستگاه‌های اجرایی و خدماتی برای آمادگی هر چه بهتر در خدمات‌رسانی ایجاد می‌شود.

مصطفی پناهنده ابراز امیدواری کرد: امیدواریم با برگزاری مانور، همه دستگاه‌ها خدمات مطلوبی به مسافرانی که استان همدان را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب می‌کنند ارائه دهند.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت این اداره کل در ایام نوروز 98 یادآور شد: راهداران استان همدان در طول ایام نوروز به شکل شبانه روزی آمادگی کامل برای سرویس دهی جاده ای به مسافرانی که از محورهای حوزه استحفاظی استان تردد می کنند را دارند.

پناهنده اضافه کرد: شرکت های مسافربری پایانه های استان همدان نیز با ناوگان مسافری مجهز و با برنامه ریزی های انجام شده آماده خدمات رسانی به مسافران هستند

در این برنامه فرمانده نیروی انتظامی استان و همچنین رییس پلیس راه استان همدان مطالبی را پیرامون اهمیت سفرهای نوروزی و نقش دستگاه های خدمات رسان در ارائه خدمات مطلوب به مسافران بیان کردند.

اکیپ های پلیس راه، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، امداد خودرو، اورژانس و هلال احمر و... در این مانور حضور داشتند.

در ایام تعطیلات نوروز 25 راهدارخانه استان تا پایان اردیبهشت ماه سال 98 در مواقع اضطراری و بحران پذیرای مسافران نوروزی است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.