| کد خبر: 184099 |

◄ اجرای طرح نوروزی نظارت بر مجتمع های خدماتی-رفاهی استان از 15 اسفند

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از اجرای طرح نوروزی نظارت بر مجتمع های خدماتی-رفاهی از 15 اسفند در استان خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه، گفت: به‌ منظور ارتقای خدمات رسانی به مسافران و فراهم کردن آسایش و رفاه بیشتر رانندگان و مسافران، طرح نوروزی نظارت بر مجتمع های خدماتی-رفاهی از 15 اسفند ماه سال جاری در کرمانشاه اجرا می شود و این طرح تا پایان سفرهای نوروزی ادامه خواهد داشت.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه فریبرز کرمی افزود: بیش از نیمی از سوانح جاده ای به دلیل واژگون و تصادف ناشی از خواب آلودگی رانندگان است که با اجرای این طرح در زمان سفرهای نوروزی در صدد هستیم تا مسافران و رانندگان در مجتمع های خدماتی-رفاهی از استراحتی کوتاه       درحین بهره گیری از امکانات لازم و مناسب برخوردار شوند.

کرمی در ادامه بیان کرد: تیم های نظارتی پیش از فرارسیدن تعطیلات نوروزی بطور جدی نظارت برمجتمع های خدماتی- رفاهی را در ستور کار قرار می دهند تا نواقص احتمالی موجود رفع شود.

وی افزود:اکیپ های نظارتی در اجرای این طرح شامل: معاونت امور عمرانی استانداری، اداره کل میراث فرهنگی استان، شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان، اداره نظارت براماکن عمومی ناجا، مرکز بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی، ستاد اقامه نماز استان و انجمن مجتمع های خدماتی-رفاهی استان می باشدکه با محوریت اداره کل راهداری و حمل و نقل  جاده ای استان به اجرای این طرح می پردازند.

کرمی در پایان از وجود 27 مجتمع خدماتی-رفاهی شامل: پمپ بنزین، نمازخانه و رستوران در سطح استان خبر داد و گفت:  در طرح نوروزی نظارت بر این مراکز و نحوه ارائه خدمات به مسافران صورت می گیرد. 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.