| کد خبر: 184093 |

کاهش 10 درصدی تصادفات فوتی در ایلام

تصادفات فوتی در ایلام 10 درصد کاهش یافت.

تین نیوز

    رئیس پلیس راه ایلام گفت: وقوع تصادفات فوتی در جاده های این استان طی سال جاری 10 درصد کاهش یافت.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از ایرنا، رضا همتی زاده با اشاره به اقدامات انجام شده برای کاهش حوادث جاده ای در استان اظهار داشت: در این مدت( ابتدای سال تاکنون) با تلاش های انجام شده توسط تمامی دست اندرکاران ترافیک استان، وقوع حوادث منجر به مرگ پنج درصد، تلفات هفت درصد و حوادث جرحی 9 درصد کاهش یافته است.

وی با اشاره به طرح نوروزی پلیس راه ایلام با همکاری دستگاه های خدمات رسان افزود: این طرح از ۲۷ اسفندماه جاری آغاز و تا ۱۷ فروردین ماه ۹۸ ادامه دارد.

رئیس پلیس راه ایلام تاکید کرد: در اجرای این طرح ۳۰ تیم کنترل محسوس و نا محسوس در قالب گشت‌های پلیس راه در محور‌های مواصلاتی استان مستقر شده و همه جاده‌ها و محور‌های ارتباطی را کنترل می ‌کنند.

همتی زاده مهمترین هدف اجرای این طرح را کنترل ترافیکی جاده‌های استان و جلوگیری از سوانح رانندگی عنوان کرد و یادآور شد: در ایام نوروز 2 هزار و ۵۰۰ بروشور آموزشی در بین رانندگان و مسافران توزیع و همچنین بنر‌های آموزشی و هشدار دهنده در محور‌های ارتباطی و حادثه خیز استان نصب می‌ شود.

وی به اجرای طرح کنترل سلامت رانندگان اشاره کرد و گفت: در ایام نوروز خودرو‌های دارای 2 تخلف همزمان که مرتکب تخلفات حادثه ساز همچون (سبقت و سرعت غیرمجاز، انحراف به چپ و حرکات مارپیچ و..) شوند خودرو آن‌ها توقیف می‌ شود.

وی با بیان اینکه در اجرای طرح نوروزی پلیس از ظرفیت دوربین‌های کنترل سرعت ثابت و سیار در محور‌های مواصلاتی استان استفاده می‌شود، اضافه کرد: در این ایام توسط سامانه سپهتن عملکرد رانندگان وسایل نقلیه مسافربری بویژه اتوبوس‌ها رصد می‌ شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.