| کد خبر: 184087 |

◄ پاکسازی حریم راه های مواصلاتی استان قزوین

حریم راه های مواصلاتی استان قزوین پاکسازی شد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین از اجرای طرح پاکسازی حریم راه های مواصلاتی استان قزوین به مناسبت فرارسیدن ایام نوروز خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین، افشین پیرنون در این خصوص گفت : با برنامه ریزی و هماهنگی های به عمل آمده همزمان با آغاز سفرهای نوروزی 9 اداره شهرستان های تابعه این اداره کل با 26 راهدارخانه و با استفاده از 300 نفر نیروی راهدار و 280 دستگاه خودروی سبک و سنگین و نیمه سنگین در طرح پاکسازی حریم راه های مواصلاتی استان به کار گرفته شدند.

وی در ادامه تصریح کرد : این طرح پاکسازی همزمان با سراسر کشور انجام شد و مقادیر زیادی زباله و کیسه های پلاستیکی از حاشیه راه ها جمع آوری و به محل دفن زباله های استان انتقال یافت.

پیرنون با اشاره به اینکه حفظ و نگهداری از حریم راه ها وظیفه تمام کاربران جاده ها است از شهروندان و مسافران نوروزی خواست از ریختن زباله در حریم راه ها خودداری کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین افزود : از وظایف مهم راهداری و حمل و نقل جاده ای نگهداری، ایمن سازی و بازنگهداشتن 6 هزار و 700 کیلومتر از راه های استان است و در این راستا تلاش می کنیم با همکاری سایر دستگاه ها به ویژه پلیس راه وظایف جاری، اضطراری و دوره ای خود را به خوبی انجام دهیم.

استان قزوین 217 کیلومتر آزادراه و 350 کیلومتر بزرگراه دارد و به طور متوسط ماهانه 20 میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان ثبت می شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.