| کد خبر: 184085 |

فرمانده ناجا تشریح کرد:

۴ تخلف رانندگی حادثه‌ساز در جاده‌های کشور

بیش از ۸۵ درصد از تصادفات به واسطه سبقت و سرعت غیرمجاز، توجه نکردن به جلو و خواب آلودگی رانندگان بوده است.

تین نیوز

فرمانده نیروی انتظامی گفت: بیش از ۸۵ درصد از تصادفات به واسطه سبقت و سرعت غیرمجاز، توجه نکردن به جلو و خواب آلودگی رانندگان بوده است.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از مهر، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در رزمایش مشترک نوروزی سازمان‌های مرتبط با سفر که در ضلع جنوبی حرم حضرت امام برگزار شد اظهار کرد: امیدواریم که سال ۹۷ سال خوب و با همراه آرامش برای مردم باشد.

وی افزود: یکی از دلایل برگزاری این رزمایش آمادگی دستگاه‌های خدمتگزار برای مردم است. تمامی نهادها تلاش دارند تا در ایام نوروز بهترین خدمت را ارائه کنند.

وی گفت: نیروی انتظامی و قرارگاه نوروزی از ۲۵ اسفند تا ۱۷ فروردین در خدمت مسافران است.

فرمانده ناجا بیان کرد: در گزارشات تعداد تصادفات و تلفات جاده‌ای در سال گذشته در نوروز باعث تأسف بود و بنا به گفته رهبری باید امسال این تصادفات به حداقل برسد و تمامی ما موظف به اجرای فرموده آقا هستیم.

سردار اشتری گفت: همچنان در زیرساخت‌ها مشکل داریم ولی بخشی از آنها رفع شده و امیدواریم مسئولان در ادامه این مشکلات را برطرف کنند.

وی گفت: بیش از ۸۵ درصد از تصادفات به واسطه سبقت و سرعت غیرمجاز، توجه نکردن به جلو و خواب آلودگی رانندگان بوده است.

فرمانده ناجا بیان کرد: درصد بالایی از تصادفات در ۳۰ کیلومتری شهرها است که رانندگان باید در پایان سفرهای خود هم مانند ابتدای سفر هوشیار باشند.

اشتری بیان کرد: پلیس به سامانه‌های هوشمند ارتقا پیدا کرده است که این امر می‌تواند برای امنیت مسافران کمک شایانی را داشته باشد.

وی ادامه داد: به همکارانم در پلیس راهور توصیه می‌کنیم که اگر می‌شود در برخی موارد جریمه ای اغماض کنند تا شیرینی سفر برای رانندگان تلخ نشود.

سردار اشتری در پایان بیان کرد: حدود ۱۰ میلیون همیار پلیس و بیش از ۸۰۰ هزار نفر تولیدکننده محتوای ترافیک و ۱۰ هزار نفر پلیس محسوس و غیرمحسوس از دیگر امکانات و برنامه‌های ما برای امن تر کردن جاده‌ها است.

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.