| کد خبر: 184049 |

نماینده مردم همدان در مجلس:

◄ قطار تهران - همدان آغاز به کار کرد

قطار تهران - همدان با توجه به نیاز و دغدغه مندی همدان به منظور توسعه ریلی با سیر زمان ۳.۵ ساعت در مسیر ریلی به سمت همدان حرکت کرد.

تین نیوز

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی از آغاز به کار قطار تهران - همدان خبر داد و گفت: ۱۵۰ میلیارد تومان برای برقی شدن قطار همدان در نظر گرفته شده است.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از مهر، امیر خجسته اظهارداشت: قطار تهران - همدان با توجه به نیاز و دغدغه مندی همدان به منظور توسعه ریلی با سیر زمان ۳.۵ ساعت در مسیر ریلی به سمت همدان حرکت کرد.

وی که صبح امروز ۲۲ اسفندماه همراه با حمیدرضا حاجی بابایی دیگر نماینده مردم همدان در مجلس و مدیرکل راه آهن همدان در مراسم افتتاح راه آهن تهران - همدان حضور داشت، اظهار کرد: قطار تهران- همدان با طی ۱۲ ایستگاه به همدان خواهد رسید.

وی در ادامه افزود: با برقی و سریع‌السیر شدن قطار این زمان به ۲ ساعت کاهش خواهد یافت.

امیر خجسته بیان کرد: با مصوبه مجلس در بودجه ۹۸ مبلغ ۱۵۰ میلیارد تومان برای برقی شدن قطار همدان در نظر گرفته شد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همدان به مرکز اتصال ریل به شمال، غرب، جنوب و شرق تبدیل خواهد شد.

وی عنوان کرد: راه‌آهن همدان- تهران ۱۳ سال طول کشید تا با هزینه‌ای بالغ بر یک هزار میلیارد تومان افتتاح و به بهره برداری برسد.

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 0

    با برقی شدن قطار تهران-همدان تا وقتی که راه اهن بصره-شلمچه و راه اهن بنادر تکمیل نشده مخالفم!
    چرا رفراندوم نمیزارن؟
    اینکار با توجه به کمبود بودجه ، خیانت به کشور است اقای نماینده همدااااان!

  • سعید قصابیان 0 0

    سلام. در حالیکه هنوز این خط تازه راه اندازی شده و معلوم نیست که چقدر بشه از ظرفیت اون بهره برداری کرد ، این نماینده ی محترم چطور از برقی کردن و سریع السیر صحبت میکنه؟ کمی هم به مصالح ملی توجه کنیم و نگاه قومی و منطقه ای رو کنار بذاریم. انصاف نیست که این بودجه ی محدود رو صرف پروژه هایی کنیم که انصافا اولویت ندارن.ارتقاء خطوط ریلی باید مرحله به مرحله انجام بشه. هر وقت با همین امکانات فعلی به حد اشباع ظرفیت رسیدیم بیاییم و در باره زیاد کردن تعداد قطار ها صحبت کنیم. هر وقت با افزایش تعداد قطار به حد اشباع ظرفیت رسیدیم بیاییم و در باره زیاد کردن سرعت قطار ها صحبت کنیم. هر وقت با افزایش سرعت به حد اشباع ظرفیت رسیدیم بیاییم و در باره سریع السیر و برقی کردن قطار ها صحبت کنیم. بیت المال ارث پدر ما نیست که اون رو به پای اخذ رای در حوزه ی انتخابیه ذبح کنیم.