| کد خبر: 184044 |

◄ تبعیض در توزیع امکانات مردم را آزار می‌دهد

واقعیت این است که بدون همکاری همه دستگاه‌های اجرایی دستیابی به هوای پاک ممکن نمی‌شد.

تین نیوز

جشن هوای پاک با حضور معاون حمل ونقل وترافیک شهرداری تهران، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی و رئیس ستاد مرکزی معاینه فنی تهران در ایوان انتظار برگزار شد.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، محسن پورسیدآقایی با تشکر از همراهی مردم در دستیابی به هوای پاک در تهران، اظهار کرد: واقعیت این است که بدون همکاری همه دستگاه های اجرایی دستیابی به هوای پاک ممکن نمی شد.

 وی پدیده های جوی را نیز یکی از شاخص های دستیابی به هوای پاک در زمستان و پاییز عنوان کرد و افزود: در رسیدن به هدف پاکی هوا مصداق بارز « از تو حرکت و از خدا برکت» بود.

پورسیدآقایی با تاکید بر این که همراهی مردم در رسیدن مدیریت شهری به هوای پاک بسیار اثرگذار بود، گفت: امسال با تشدید برخورد با خودروهای فاقد معاینه فنی، اجرای طرح کاهش، معاینه فنی برتر و حضور داوطلبانه مردم در مراکز معاینه فنی، به اهداف خود در این بخش دست پیدا کردیم.

وی خودروهای دیزلی را عامل شناخته شده ای در  تشدید آلودگی هوا تهران دانست و گفت: ما در کنار تمرکز بر خودروهای سواری، موضوع آلایندگی خودروهای دیزلی را نیز با جدیت پیگیری کردیم که با این اتفاق گام موثری در جهت کاستن از آلودگی هوا برداشته شد.

پورسیدآقایی در مورد معاینه فنی اتوبوس های شرکت واحد پایتخت نیز گفت: در این باره گزارش های مردمی با جدیت مورد وثوق قرار گرفت و ظرف کم تر از سه ساعت اتوبوس دودزای گزارش شده به پارکینگ فرستاده شد.

معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: آن چه که مردم را آزار می دهد کمبود نیست، بلکه تبعیض در توزیع امکانات است. اگر مردم ببینند که عدالت در ارائه خدمات به خوبی رعایت می شود همراهی خود را بیش از گذشته به منصه ظهور می گذارند. ما در ارائه طرح ترافیک سعی کردیم عدالت در توزیع طرح ترافیک به خوبی رعایت شود.

پورسیدآقایی به این نکته نیز اشاره کرد جشن امروز مسئولیت ما را برای سال های پیش رو بیش تر می کند.

در این جشن به افزایش 30 درصدی بودجه حمل ونقل عمومی از سوی شهردار تهران نیز اشاره شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.