| کد خبر: 184042 |

در مراسم تجلیل از خدمات مدیرعامل سابق راه آهن عنوان شد:

◄ استفاده از توان نیروهای ارزشی

سنگ بنای تقویت پلیس راه آهن مستحکم تر می شود.

تین نیوز

فرمانده پلیس راه آهن با تاکید بر اینکه در نظام جمهوری اسلامی ایران خدمات نیروهای ارزشی نادیده گرفته نمی شود گفت : سنگ بنایی که برای تقویت  پلیس در راه آهن و حفظ امنیت ریلی گذاشته شده است مستحکم تر می شود. 

به گزارش روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران ، سرهنگ حشمت اله ملکی فرمانده پلیس راه آهن کشور، در مراسمی به مناسبت تجلیل از خدمات سعید محمد زاده مدیرعامل سابق راه آهن، با اشاره به خلق نیکو و روحیه بالای وی افزود : باید از توان کسانی که بی ریا، گمنام و خالصانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمت می کنند و ادعایی در این باره ندارند استفاده کرد.

وی با یادآوری اینکه محمد زاده چهره ای دانشگاهی است و خدمات ماندگاری را در راه آهن از خود به یادگار گذاشته است ، اظهار داشت : ویژگی محیط تخصصی ، مهندسی و کارگری راه آهن به این شرکت خاصیت فرهنگی و علمی بخشیده و موجب شده است تا رویکردهای سیاسی خودبه خود از این گردونه حذف شود.

وی با اشاره به فرازهایی از سخنان حضرت علی در نهج البلاغه در خصوص بایسته های اخلاقی مدیران و فرماندهان ، خاطر نشان کرد : رفتار قدرشناسانه محمدزاده و کارکنان راه آهن موجب شد تا پرسنل پلیس راه آهن انگیزه بیشتری برای خدمت رسانی در این شرکت داشته باشند .

ملکی با بیان اینکه خروجی مثبت پلیس راه آهن طی این مدت، حاصل اقدامات موثر، تصمیم گیری های درست و توجه به خدمات پلیس از سوی محمد زاده بوده است ، گفت : محمد زاده جایگاه ویژه ای برای پلیس راه آهن قائل بود و این نکته ای بود که بارها در جلسات شورای هماهنگی معاونین بر آن تاکید کرد.

از سوی دیگر سعید محمد زاده، مدیر عاملسابق راه آهن نیز در این جلسه ضمن تشکر از خدمات پلیس راه آهن ، تاکید کرد: از چارچوب های مهم حفظ مسئولیت ، احساس تکلیف ، انجام وظیفه درست و منشا اثر بودن است.

محمد زاده با بیان اینکه همه باید قدردان کسانی که برای حفظ امنیت و آسایش کشور، جان بر کف زحمت می کشند، باشیم گفت: همراهی موثر پلیس راه آهن شرایط لازم برای خدمت رسانی ریلی را برای راه آهن فراهم کرده است.

وی با اشاره به اینکه روحیات انسانی موجب می شود تا پذیرش مسئولیت همواره با نواقصی همراه باشد ، افزود: از زمانی که مسئولیت شرکت راه آهن را پذیرفتم ، تمام تلاش خود را انجام دادم تا فعالیت و اقدامات موثری را در راه آهن داشته و به درستی انجام وظیفه کنم .

محمد زاده با اشاره به روایاتی از ائمه مبنی بر خدمت رسانی به مردم ، اضافه کرد: خدمت رسانی به مردم جایگاه ویژه ای نزد خدا دارد و نیروی انتظامی با دارا بودن این خصیصه، از بزرگترین نعمت برخوردار است .

در این مراسم همچنین از خدمات پرسنل و کارکنان برتر نیروی انتظامی قدردانی شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 0

    ورودپلیس قطاربه واگن های خانوادگی بدون اطلاع قبلی ونداشتن حجاب زن ودخترمشکلی است بازنگ وصدازدن برای وروداطلاع دهند