| کد خبر: 184041 |

سرپرست راه‌آهن:

◄ راه‌آهن جایگاه بزرگ و بلندی در کشور ما دارد

علی‌رغم وجود راه آهن در ایران به‌صورت منطقه‌ای و در سال‌های قبل از ۱۳۰۰ شمسی، بهره‌برداری از راه آهن در سال ۱۳۱۷ آغاز شد و بر همین اساس، ماحصل تلاش همکاران ارزشمند راه‌آهن در گذشته، مسئولیت ما را در اداره امور و پیمودن راه آنان سنگین‌تر می‌کند.

تین نیوز

سرپرست راه آهن در مراسم تجلیل از بازنشستگان گفت: افتخارات امروز راه‌آهن، همگی مرهون تلاش نسل‌های گذشته است. به گزارش روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، سعید رسولی، سرپرست راه‌آهن در این مراسم اظهار کرد: علی‌رغم وجود راه‌آهن در ایران به‌صورت منطقه‌ای و در سال‌های قبل از ۱۳۰۰ شمسی، بهره‌برداری از راه‌آهن در سال ۱۳۱۷ آغاز شد و بر همین اساس، ماحصل تلاش همکاران ارزشمند راه‌آهن در گذشته، مسئولیت ما را در اداره امور و پیمودن راه آنان سنگین‌تر می‌کند.

وی در بخشی از سخنان خود، ضمن پیشنهاد تشکیل انجمن خبرگان راه‌آهن، بیان کرد: به نظر من استفاده از تجربیات بازنشستگان و متخصصین در قالب یک انجمن، می‌تواند ارزشی به مثابه یک دانشگاه را برای ما ایجاد کند. وی افزود: این انجمن می‌تواند متشکل از تعداد نامحدود علاقمندان و افراد مرتبط با صنعت ریلی باشد.

رسولی در فرازی دیگر از مراسم، به دیدار مهم خود با مرجع عالیقدر، آیت‌الله صافی گلپایگانی اشاره کرد و گفت: ایشان بسیار با نشاط، از شرکت راه‌آهن و خدمات گوناگون آن یاد کردند و فرمودند: شما کار بسیار ارزشمند و شغل بسیار خوبی دارید و باید قدر آن را بدانید.

سرپرست راه‌آهن ادامه داد: آیت‌الله صافی به نکته بسیارمهمی نیز اشاره داشتند و در آن دیدار فرمودند: فقدان خیلی از چیزها در یک کشور شاید مهم نباشد، اما وجود راه‌آهن از خدمات ضروری و مورد نیاز برای هر کشور است.

رسولی ضمن اشاره به جایگاه رفیع و بلند راه‌آهن در اذهان عموم و مسئولان کشوری، لزوم توجه به سرمایه‌های درون سازمانی و نیروی انسانی پرتلاش شرکت راه‌آهن را مورد توجه قرار داد و خطاب به مدیران گفت: راه‌آهن سازمان ارزشمندی است و نقش آن در توسعه ملی و اجتماعی، نیاز به توضیح ندارد.

وی در پایان ضمن قدردانی از زحمات بازنشستگان و عموم همکاران، سال پیش‌رو را برای همه، سالی پرنشاط و پربرکت آرزو کرد و حصول موفقیت در فعالی‌ ها را منوط به دعای خیر آنان دانست.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 0

    استفاده ازتجربیات بازنشستگان هم احترام به بازنُشسته است هم مشاوره رایگان ومجانی است برای جوانان مسول